KissaMcDuck Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Kjøpt noe fett på ebay i det siste? Legg gjerne ut bildet og pris.. Har ett par auksjoner pågang nå, kansje jeg legger inn noe imorgen. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Final Fantasy VIII Piggyback Strategy Guide. Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 12. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2006 Heh, tenkte meg at en slik thread ikke ville bli noen suksess.. Anyways; Våknet opp til at jeg hadde vunnet disse, nice. Prøver å vinne denne nå, vurderer også en fake BCC hood, får se hvordan det går. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 er det vanskelig å handle på ebay? Jeg har alltid hatt lyst til å kjøpe en ghillie suit og andre militær effekter derfra.. Lenke til kommentar
Legendarisk Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 er det vanskelig å handle på ebay?Jeg har alltid hatt lyst til å kjøpe en ghillie suit og andre militær effekter derfra.. 6476566[/snapback] Nei, knallett. Nesten for enkelt spør du meg, eGay stjeler alle pengene mine. :!: Har du ett VISA-kort, så er du igang. Lenke til kommentar
Vetlite Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 (endret) Nei det er ikke vanskelig, må vel etter det jeg forstår ha en PayPal konto for overføring av penger. Det er det greieste betalingsmidlet når du handler fra private. Kontoen opprettes ved første kjøp. Endret 12. juli 2006 av Vetlite Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 12. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2006 Det er lekende lett og gøy Kan finne alle tenkelige ting og itillegg risikere å betale latterlig lite for det. Men er endel ting å passe seg for også. Ble nyskjerrig, måtte sjekke ut hva en ghilli suit var, skal den matche sekkepipa eller? Lenke til kommentar
Legendarisk Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Var nok mer en sånn han tenkte på: http://cgi.ebay.com/ULTRA-LIGHT-GHILLIE-SU...1QQcmdZViewItem Brukes blant annet til Airsoft-spill, eller militær simulasjon. Lenke til kommentar
DoNotWant Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Nå har jeg jobbet en del i sommer, så jeg trenger nesten noen tips til drit jeg kan se etter på ebay . Og det burde kanskje koste mindre enn 200 kr for å slippe toll? Fikk litt lyst på en sånn ghillie shirt . Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 (endret) Hehe ja, bare den er litt stor da^^ trenger kun en liten som dekker hode og ned til beina Men er det ikke lett å bli svindla? Feks hvis du overfører penger til en du har kjøpt noe av, men så gidder han ikke å sende det Endret 12. juli 2006 av EvenruD Lenke til kommentar
DoNotWant Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Hehe ja, bare den er litt stor da^^ trenger kun en liten som dekker hode og ned til beina Men er det ikke lett å bli svindla? Feks hvis du overfører penger til en du har kjøpt noe av, men så gidder han ikke å sende det 6476692[/snapback] Seriøse selgere har mye positiv feedback, og de er livredd for negativ feedback, vil jeg tro.. Så du kan jo holde deg til folk med mye positiv feedback. Lenke til kommentar
eNt Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Hehe ja, bare den er litt stor da^^ trenger kun en liten som dekker hode og ned til beina Men er det ikke lett å bli svindla? Feks hvis du overfører penger til en du har kjøpt noe av, men så gidder han ikke å sende det 6476692[/snapback] Jeg er veldig skeptisk angående dette med overføring av penger, siden det er ufattelig lett å bli svindlet, og tollen blir jo dyr etterhvert når det koster over 200kr. Angående ghiliesuiten: Du tenker kanskje på en sånn som dekker hodet, og ryggen,altså ikke det fremste partiet. (sånn at du ligger på bakken med den over deg.?) Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Link Men hvordan blir det med toll? Hvordan regner man ut hva det vil koste, og skal man si til han tufsen du kjøper det av at du bor i Norge da eller? Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Du kan be han skrive gift på pakka. Lenke til kommentar
DoNotWant Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 I tollen er det vel et slags fast tollgebyr, pluss 25% mva. hvis varen kostet over 200 kr (du kan få mange selgere til å sende som gave, da er maksbeløp 1000kr) Lenke til kommentar
eNt Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Link Men hvordan blir det med toll? Hvordan regner man ut hva det vil koste, og skal man si til han tufsen du kjøper det av at du bor i Norge da eller? 6476726[/snapback] Tollen vil komme på 25% +mva av det du kjøper. Si du kjøper noe til 2000kr, da vil tollen bli 500kr, + avgifter. Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 12. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2006 Faaen, jeg blir ruinert snart Ikke så dyrt tho, men nå må jeg roe ned snart.. Kleseksperter; Hvilket merke er Abercrombe & Finch (?), er det noe cubus merke eller? Var så billig, vurderer å kjøpe mer av det. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 den blå der va litt nais da Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Abercrombie & Fitch er vel ikke akkurat cubus... Har handlet der et par ganger, og det er ikke -nille-kvalitet det er snakk om. Gode klær av suveren kvalitet. Er en av de bedre ungdomsbutikkene der borte. Lenke til kommentar
Erren Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Kjøpte denne til kjæresten min da vi fremdeles var sammen. Hun fikk den i julegave og likte den veldig godt. De selges ikke i Europa, så den var veldig spesiell. Beklager dårlig bildekvalitet, er tatt med mobilen min (Nokia 7600). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå