Laland Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Hei! Jeg har nå nylig (10.00 idag tidlig) motatt en Acer Aspire 5601 awlmi fra mpx. Da jeg hadde åpnet den, satt den i ladern og skulle gå igjennom resten av utstyret som fulgte med, så jeg at det ikke fulgte med noen Windows eller noen andre driver cd`r. Har jeg krav på dette? En venn av meg som nylig anskaffet seg en Acer Aspire 5003 wlmi fikk med alt dette, og jeg syns det er rart at det ikke følger med en dyrere modell. Har jeg krav på noe sånt fra mpx? hvis ikke er det jo halvkjipt neste gang jeg har formatert . Det står at følgende skal følge med: medf_lg_apps.bmp Lenke til kommentar
PerB Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Ofte må du selv lage CDene fra områder på harddisken. Ligger ofte et menyvalg som ber deg brenne "backup" e.l. Kan ofte også styres via menyvalg. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 11. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2006 Roger det, men syns det er halvkjipt av de og ikke legge med, da den dvd-leseren/brenner bråker verre enn den 10 år gamle sæærvern til brodern Lenke til kommentar
eivindbirkeland Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Kan du ikke rett og slett bare ringe mpx og spørre om det er riktig at du ikke skal ha CD(er). Ikke umulig at ting løser seg. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 11. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2006 Kan du ikke rett og slett bare ringe mpx og spørre om det er riktig at du ikke skal ha CD(er). Ikke umulig at ting løser seg. 6474471[/snapback] Vel.. *det enkle er ofte det beste* Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Jeg har også irritert meg over dette, somregel før jeg fikk høyhastighets internett. Tok jo år og dag hvis jeg skulle formatere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå