Gå til innhold

Stille og kjolig kabinett

Anbefalte innlegg

Hei.

Er ute etter et ATX kabinett som er meget stille og som kjoler bra.

Er ogsa viktig at det er god plass inni (midi eller maxi)

Har sett litt pa lian li kabinettene men er litt usikker..

Kan gjerne bytte ut vifter og andre div deler hvis det skulle hjelpe.

Takker for svar..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Hei, har du benyttet PCI-slot Fan kontrolleren som fulgte med dette kabinettet?

Jeg har også ett slikt kabinett, men når jeg koblet til denne kontrolleren og startet maskinen så begynte det å lukte svidd. Skrudde umiddelbart maskinen av igjen, men endte opp med å ødelegge den ene viftekontrolleren på hovedkortet.

Kontaktet Nexus som sendte meg en ny kontroller. Men det jeg stusset litt på er at på denne PCI-slot Fan kontrolleren, så er det merket IN og OUT på printkortet. Og jeg stussser litt på at IN går til vifta, mens OUT til hovedkortet. Slik var det også på den nye kontrolleren. Kontaktet Nexus igjen, og fikk dem til slutt til å bekrefte at IN skal til hovedkortet og OUT til vifta, altså motsatt av slik begge kontrollerene jeg har er koblet.

Men når jeg prøvde å spørre hvorfor jeg har fått to feilkoplede kontrollere, så fikk jeg aldri noe svar. Har allerede sendt en purring, men heller ikke fått noen tilbakemelding på det. Virker som de bare svarer på det de føler for.

Men, det jeg lurer på, hvis du benytter denne, fungerer det ok hos deg? Og hvordan er evnt din koblet (hvis mulig å sjekke det på en enkel måte).

Lenke til kommentar

Den viftestyringa som fylgde med har eg diverre aldri brukt. Eg kobla vifta rett på ein 5,25" viftestyring (Thermaltake Hardcano 13) då eg bygde PC-en.

Eg er bortreist på ferie til ut neste veke, men når eg kjem heim att kan eg finne han fram og ta ein kikk på han, viss det kan vere til hjelp for deg?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Den viftestyringa som fylgde med har eg diverre aldri brukt. Eg kobla vifta rett på ein 5,25" viftestyring (Thermaltake Hardcano 13) då eg bygde PC-en.

Eg er bortreist på ferie til ut neste veke, men når eg kjem heim att kan eg finne han fram og ta ein kikk på han, viss det kan vere til hjelp for deg?

6614663[/snapback]

Hei igjen, vil ikke mase, men har du fått kikket på den?

Ikke fått noen tilbakemelding fra Nexus enda, så tenkte å sende dem en ny e-post. Er jo litt greit å vite om det er flere som har fått de som er feilkoblet i følge Nexus, og om det er noen som har fått noen som er koblet riktig og virker. :)

Så hvis noen andre også har erfaringer med denne PCI-slot Fan kontrolleren som følger med Nexus Brezze 500, så ta gjerne kontakt.

Lenke til kommentar

Hei, torob! Eg beklagar at eg ikkje har fått svart før. Det har vore litt hektisk på jobb no etter ferien. :)

No har eg leita og leita, men eg kan ikkje sjå at eg har fått nokon PCI-viftekontroller, berre ein som er berekna for å installerast i ein 3,5"-brønn. Her står det ikkje noko inn eller ut, berre ei kontakt til vifta og ei til hovudkort/straumforsyning.

Beklagar at eg ikkje kan vere meir behjelpeleg enn dette... :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...