Tankakern Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Tenkte jeg bare skulle si fra om noe potensielt uinteressant, nemlig at hovedkortet på Whitebox sin CL-48 har en nyere BIOS-versjon ute på http://www.ciara-tech.com/html_en/bios.asp (altså uoffisielt fra Whitebox sin side). Det er et HDL76-hovedkort som sitter i CL-48, om folk lurer. Jeg tenkte jeg skulle prøve en ny BIOS siden den BIOSen som følgte med (1.02a) hadde ekstremt få valgmuligheter i seg, men den nye versjonen introduserte ikke noe nytt. Hvis noen legger merke til noen forandringer/forbedringer utover det, så gjerne si ifra. Lenke til kommentar
qwert Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Endringsloggen sier: Update the VBIOS to fix that screen abnormal while mode changes after resume from Standby with LG panel.For framtidig referanse: Produsenten av denne maskinen er Compal, og de interreserte (og eventyrlystne) kan alltids kikke rundt på Compals egen BIOS-seksjon. Lenke til kommentar
Tankakern Skrevet 12. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2006 Hm, kjekt å vite om Compal iallfall! Noen som vet noen hemmelige tastekombinasjoner eller noe for å få fram noen hemmelige menyer eller lignende i den BIOSen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå