Grievdus Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 hei, jeg har rett og slett glemt passordet mitt på www.vigo.no noen her som har ider om hvordan jeg skal kunne få dt tilbake ps: må jeg gå inn på vigo for og se om jeg har kommet inn på den og den skolen? Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 11. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2006 er det ingen som vet? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Ring ditt fylkes inntakskontor, på vigo klikker du på ditt fylkessbilde og finner telefonnummeret via ditt fylkes hjemmeside. Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 11. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2006 uhm, husker faktisk ikke brukernavnet mitt elr noe da, skal jeg bare si hva jeg heter osv? Lenke til kommentar
sandalH Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 du får jo brev i posten også. Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 11. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2006 uhm, når broren min fikk brev for ca 3 år siden :S så var jo det 5 juli elr noe, når er det vanlig og få brev fra dem da? er litt redd for at jeg ikke får det Lenke til kommentar
sandalH Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 har glemt passordet eg og, men er ikkje redd for at brevet ikkje kommer. Har høyrt at den 15. var siste utsendelse av brevene. Men er ikkje sikker. Er i alle fall ingen problem å ringe til inntakskontorene viss du ikkje høyrer noko. Relax. Lenke til kommentar
fyshy Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 jeg fikk brukernavn og passord både på mobil og email. Så du kan jo skjekke mailen din. Lenke til kommentar
Markaren Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Jeg hadde brukernavn/passord fra før, men fikk dem også over SMS. Sikker på at det ikke kom med på meldinga? Lenke til kommentar
mr. Bjerre Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Herregud for noe rot og tull. Skal liksom være så tøfft å ha det over internett. Lenke til kommentar
............... Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Herregud for noe rot og tull. Skal liksom være så tøfft å ha det over internett. 6478854[/snapback] det er jo utrolig mye mer enkelt da. Og tar mindre tid.. Du skal ha fått passord på den lappen din(du skal jo ikke miste den, HERREGUD) også får du det på melding!, også får man det i posten. Lenke til kommentar
mr. Bjerre Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Haha. Er bare litt irritert siden de skreiv passordet med et mellomrom midt i. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå