Gå til innhold

Kjøpt klær fra USA..

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg bestilte noen klær fra usa for ca 3uker siden. men når jeg sendte mail til de her om dagen for og få tak i tracking nummere så fikk jeg dette til svar.

"COPY PAST FRA MAIL"

To save you on shipping charges and custom fees we shipped the package USPS INTERNATIONAL. There is no tracking # for this service. Delivery time is about 2 weeks. Thanks.

Lee

Lurer litt på vist ikke pakka kommer til meg den blir porte i posten eller no. hva gjør jeg da? når jeg ikke har noe sporing nummer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Lurer litt på vist ikke pakka kommer til meg den blir porte i posten eller no. hva gjør jeg da? når jeg ikke har noe sporing nummer.

tror ikke du trenger å tenke på det. i følge mail(en), har du ikke mulighet å sjekke hvor pakken befinner seg i verden (spore opp). men for å sende pakken måtte de sikkert fylle noen papirer og har sikkert sendingsnummer. ellers, så tipper jeg at du må skrive under at sendingen er motatt (hvis de ikke har sendt sendingen som brev).....

hvis du ikke hører noe etter tre uker, så burde du ta kontakt med de igjen og da burde de undersøke for deg hvor pakken evt. befinner seg....

Lenke til kommentar
Vær oppmerksom på at klær er (praktisk talt det eneste av industrivarer) som er tollpliktige fra USA. Gebyr for full tollbehandling og toll må derfor betales selv om vareprisen skulle være under den såkalte 'tollgrensa' (men da unngås MVA) og at tollbehandlingen gjerne kan ta en del ekstra tid.
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Det er en vanlig postpakke. Det eksisterer ikke noe sporingsnummer på den så blir den borte så blir den virkelig borte. Ikke alle sender ny men det går an å prøve......

Vanlig sendingstid er 11-14 dager. Hvis det er luftpost. Er det derimot overflatepost (surface) så tar det 6 uker, om den i det hele tatt kommer. De eneste pakkene jeg har mistet eller fått ødelagt i posten fra usa har vært sendt overflatepost.....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...