Zeppeluna Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Hva betyr de? Har lest litt om det på 4815162342.com, og de finnes i så utallig mange sammenhenger. De smettes inn overalt. Den mest overraskende jeg fant var denne: http://sier_element.home.comcast.net/4815162342.gif Hva betyr de tror dere? Hvilken sammenheng vil de ha? (Beklager hvis denne har blitt startet før) Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Jeg tror ikke de betyr noe i den store sammenhengen, og er der mest for å skape litt mystikk rundt det hele. Produsentene har jo selv innrømmet at de ofte bare legger ut tallene her og der fordi de vet mange seere er veldig gira på å finne tallene overalt. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 De tallene har faktisk dukket opp i flere andre serier også ... men hver gang er det noe med Lost å gjøre .. Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Det er bare noe de setter inn overalt, mest for moro skyld vil jeg tro. Det var noe av det som i sesong en viste en del av mystikken til serien, etter episode #18, der vi først hører om nummerne og så husker man at det var 16 år Danielle hadde vært på øyen. 4 år Locke hadde vært i rullestol. Og så videre. Bare superkult. I den siste episoden av den første sesongen (som du viser screencaps til) var det helt sykt med tilfeller av tallene. Rommet til Hurley var 2342, de fotballjentene og bilen hans. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 De finner sikkert på noe lurt til de tallene Vil tro det er djevelens tall elns, siden det bare skjedde ulykker med hurley da han vant med dem. Lenke til kommentar
EDB Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Bør ha en meget god forklaring når de skal runde av lost, det gjelder da tallene også. Lenke til kommentar
guardianpegasus Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Jeg skrev inn en tilfeldig nummerrekke på google og fikk 34896478 hits Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå