MyBigMouth Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Hei. Jeg vurderer å skaffe meg ny båt. Føler det er på sin plass... Har sett på 2 stk. denne og clipper 1700 som står på jobber, som jeg har fått priset til 11 tusen. Denne er strøken, men dog, uten motor. Så jeg lurer, hva bjør ja skaffe meg? Jeg har lyst på en båt jeg kan ha det morro med, med gode muligheter for å "fikse" på, og fortsatt ha muligheten til å gjøre andre ting som f.eks overnatting på øyer. Hva tror dere? Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Den siste der så veldig fin ut Og om du skal på turer, og overnatting er nok den det beste valget! Lenke til kommentar
sigurd90 Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Var fin den clippern 1700! Ville gått for den om jeg var deg. Har du bilder oppi båten å? Ble litt nysjerrig Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 12. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2006 Men jeg tenkte også på muligheten å bare kjøpe denne båten, male den litt, fikse, og bare selge den videre....Burde jo lett gå for 20-30k denne. Alle andre på jobben har jo fått tilbud på 19k på den så. Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Den så veldig fin ut! Hva er det som trengs å fikses på? Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 12. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2006 Båt kalesjen er litt "fucked", men den fungerer. Det er bare småting, som skruer, knukket fortøyningspunkter. Dette ser du på det første bildet, hvis du ser godt på venstre fortøyning, foran. Det er også endel "små-rust" og pell som ligger i båten. Så må du vaske den litt. Putene er urevnet (ja, faktisk, alle sammen), men har et lite hvitt stoff på seg. Ser nesten ut som malingsprut, men er nok egentlig bare litt drit. Tar bare litt tid å få vekk. Lenke til kommentar
CityBoy Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Ville gått fo klippern, den andre blir litt bare få å kjøre , mens clippern funker utmerket til å kjøre å til andre ting Lenke til kommentar
OBERST Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Jeg ville gått for Klippern.. Den har mulighet for flere pasasjerer, mere og fikse på som du ville, den så fin ut.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå