runny Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Jeg er stort sett fornøyd med min 810i, men det irriterrer meg grenseløst at man ikke kan se klokke og event. meldinger når skjermen er mørk. Er det bare meg som har det problemet eller er det flere? Irriterende å trykke på telefonen for å sjekke om det har kommet meldinger Ellers er telefonen knallbra Lenke til kommentar
runny Skrevet 11. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2006 Jeg er stort sett fornøyd med min 810i, men det irriterrer meg grenseløst at man ikke kan se klokke og event. meldinger når skjermen er mørk. Er det bare meg som har det problemet eller er det flere? Irriterende å trykke på telefonen for å sjekke om det har kommet meldinger Ellers er telefonen knallbra 6473587[/snapback] Det var ikke mye hjelp i dette forumet. Ingen som har SE W810I og kan svare på dette? Lenke til kommentar
Cluster1 Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Trykk ned på volumtasten din, så kommer klokka fram for et kort øyeblikk. Dette gjelder når tastelåsen er på, og mobilen er i skjermsparermodus. Slik som på K750i hvor klokka vises konstant i skjermsparermodus er det ikke på W810. Dessverre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå