pokerm Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Hei. Jeg har netopp skaffet meg en icybox og den har fungert fint en uke nå. Men i dag tidlig når jeg skulle koble den til laptopen så poppet det opp en liten ballong i tray som sa at disken blir kjappere hvis jeg kobler den til en high speed USB 2.0 port. Jeg har USB 2.0 på laptopen og det har fungert til nå, så jeg prøvde å oppgradere chipset driver etc, men til ingen nytte. Så jeg prøvde å koble den opp på lillebroren min sin pc og fikk samme ballongen opp i tray. Disken er så treig med USB 1.0 at jeg fly på veggen snart. Nå skal det også sises at jeg ikke veit om broren min har USB 2.0 på sin pc, men jeg tror det. Jeg har også koblet opp ett G15 keyboard til lappen og ett M-Audio Fast track Pro lydkort som er USB powered. Dette fungere som det skal. Keyboardet lyser også. Jeg kan også nevne type modell på laptopen: Netshop 259ien. HJELP! Lenke til kommentar
pokerm Skrevet 11. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2006 (endret) Til admin: kan du slette denne tråden for meg. Fant ut at det er kanskje bedre å poste dette under Lagringsmedier. Takk på forhånd. Endret 11. juli 2006 av pokerm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå