noitenoit Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Jeg har kjøpt meg en Nokia N80, og fikk den idag. Skjønner ikke bæret når det gjelder WLAN. Har prøvd forskjellige ting uten å lykkes, nærmeste jeg har kommet er at 'nettleseren' kommer opp på skjermen, men den laster ikke siden, står bare 0kb øverst i hjørnet hele tiden. Kan noen VÆRE SÅ SNILL å lage en god framgangsmåte over hvordan man kobler til sitt trådløse nettverk (jeg har sånn nøkkel på nettverket), fra start til mål? Da hadde mye av min frustrasjon og sinne gått over til glede På Forhånd Takk for hjelpa! Lenke til kommentar
Jonas2 Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Gå inn på denne diskusjonen https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=579115&st=300 her finner du svar! GARANTERT! Lenke til kommentar
noitenoit Skrevet 11. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2006 Jeg har sett igjennom der, men fant ingenting som hjalp nok. Trenger en FULL beskivelse, er ikke så godt inne i sånne ting Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Det kan gjøres på 2 måter, men aller først av alt, gå til: Mine egne - Web - Valg - Innstillinger - Tilgangspunkt: Alltid spør! 1. Den første metoden er enkel, men passer best til usikkrede nettverk eller nettverk som du bare bruker en gang (f.eks. hotspots). Alt du trenger å gjøre er å gå til en internettadresse og velge Søk etter WLAN i listen over tilgangspunkter. Hvis det er et sikkert nettverk må du skrive inn koden også. 2. Denne metoden er best hvis du har et sikkert hjemmenettverk. Gå til: Verktøy - Innstillinger - Tilkobling - Tilgangspunkter. Lag et nytt tilgangspunkt med Trådløst nett som databærer. Bare fyll inn all infoen om routeren din her her (vær nøye med sikkerhetsinnstillingene) og når du er ferdig kan du logge deg på internett med dette tilgangspunktet. Da slipper du å skrive inn koden fordi du allerede skrev den inn i sikkerhetsinnstillingene i tilganskpunktet. Skjekk routerinnstillingene hvis du er usikker på hva slags sikkerhetssystem routeren din bruker (f.eks. WEP eller WPA/WPA2). Håper det løste problemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå