Deadringer Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Satyricon - KING er den av årets norske musikklanseringer jeg sitter og digger sammen med isen. 6477126[/snapback] Enig der Lenke til kommentar
Amped Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Motorpsycho - Go to California Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Årets norske sommerlåt må jo være: Satyricon - K.I.N.G Utenom den så er det vel bare å nevne masse klassikere: Postgirobygget - Idyll Postgirobygget - En Solskinnsdag Postgirobygget - Under Isen De Lillos - Smak Av Honning De Lillos - Neste Sommer (Død over Ravi) Jokke - Sola Skinner Jokke - Halv De jeg kommer på i farta Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Dividizzl - Meg og Kæba mi Dividizzl - Baila Finner dem på urørt Lenke til kommentar
Bøtta Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Jokke & Valentinerne - GuttaJokke & Valentinerne - Sola skinner 6494561[/snapback] Så sant, så sant! Jokke er en gud! R.I.P Joachim Nielsen<3 Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Postgirobygget - Idyll (d'oh) Postgirobygget - Sommer på jorda (Langesundsangen) Postgirobygget - Sløv uten dop Postgirobygget - Bohemen Leve Pluss ganske mye anna av Postgirobygget (Ja, konsert hver sommer setter spor ) Hellbillies - Ei krasafaren steinbu Hellbillies - Aksjon på Ål 1000 søte damer (husker ikke artist >.< ) Tim - CO2 Jokke & Valentinerne - To fulle menn Raga Rockers - Hun er fri Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå