jackson Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 jeg fikk tilsend battlefield i går men har ett problem det hakker pluss at det ser ut som fyren jeg spiller med halter det skulle nesten virke greit på min pc jeg har 1700mhz pentium4 256mbddr ram geforce 4 mx 440 og jeg har lasta ned den nyeste detonator driveren jeg kjører på high detail fordi da jeg skrur detaljene ned hakker det tilogmed mere hva er galt har til og med stilt ned lyd kvaliteten HVA ER GALT!!!!! Lenke til kommentar
letmein Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 hmmz.. geforce 4 mx 440.. er jo egentlig et GF2. Du trenger kansje litt tweaking :razz: jeg har p4 2.26 og GF3, synes ikke d går helt smooth når d blir litt action. Lenke til kommentar
Fjøslukt Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 Hadde samme problem med GTA 3.. Oppdaterte alle driverne! Funket ikke, deretter reinstallerte jeg Windows, noe som heller ikke funket.. Formaterte, og så var alt bra etterpå... Mvh. Fjøslukt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå