_coldfusion_ Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Har hatt dette problemet en stund, maskinen starter om igjen før jeg kommer til win- loade screen. Noen som har en anelse om hva det kan være. Fikk starta maskin i sikkerhetsmodus, med hvis jeg velger å starte opp på vanlig måte, starter pc'en om igjen. Lenke til kommentar
pokerm Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Hei. Dette kan være så mangt. Kan hende du har feil verdier i bios på rammen din, finn ut hvordan type ram du har og sjekk riktige verdier opp mot webside for produsent av brikkene. Det kan også hende at du har feil på noen av ram brikkene dine. Hvis du har mer enn en ram brikke så ville jeg tatt ut den ene og se om problemet fortsatt er der. Hvis problemet er der enda, så tester du kun med den ram brikken som du først tok ut av maskinen. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Hei! Velg gjenoppretting av systeminnstillinger fra oppstartsmenyen til Windows. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå