Gå til innhold

Design å gå videre med?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes det ser bra ut jeg.

Likte ikke slagskyggen på overskriften. Den bør isåfall være mye nærmere selve elementene.

Tror også det kan gjøre seg bedre med en tykkere skrift. Kan vel kanskje strengt talt kjøre "party-klisje-skrift"? Masse snurrevipper osv...

Lenke til kommentar

Jeg synes personlig ikke dette var noe og hoppe i taket for. Billig grafikk og veldig rotete, spesielt hvordan den solsikken er klippet inn.

Ser veldig "hjemme"-mekka ut, noe som ikke slår postivt ut på en webbutikk.

Likte ikke hvordan menyen fungerte. Tar altfor stor plass og typografien er ikke lik, noe som gir et dårlig helhetlig bilde på siden,- lite gjennomtenkt.

Skal ikke siden ha noen riktig ramme? Er dette alt som skal være? nå tenker jeg på designet i seg selv. Med mer innhold, vil det komme en scroll eller skal det være flere sider som man må gå gjennom?

Hva om du fjerner den " andre " menyen og legger heller innholdet som en del av designet. Fjern den svarte rammen og sett det sammen på en god måte.

Hadde ikke sansen for den turkise farger på nyhet, men likte faktisk den rosa. Vet ikke hvorfor... ;)

Hvorfor overskriften? Siden handler jo tydligvis seg ikke bare om hageprodukter?

En siste ting, jeg må bare spørre. Hva skjer med salgsproduktene? Hage --- Baby?

Jeg synes det var to vidt forksjellig ting, men det skal jeg ikke legge meg oppi. Jeg er her for å gi konstruktiv kritikk, noe jeg håper jeg har klart. Ble litt rotete men les heller gjennom flere ganger så skjønner du. Lykke til videre.

mvh Vegard Melsom

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...