Gå til innhold

Merker jeg en raptor disk?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har nylig oppgradert harddiskene mine, kjøpte en raptor 74gb raptor disk.

Jeg merker at ting går noe raskere, men av mine erfaringer så er det ikke kjempe stor forskjell, er liksom kremen på kaka :)

Det er helt sikkert delte meninger om det, men jeg merket at opperativsystemet reagerer noe kvikkere :) Vil si det er en god investering på langsiktlig plan.

Lenke til kommentar
Jeg har nylig oppgradert harddiskene mine, kjøpte en raptor 74gb raptor disk.

Jeg merker at ting går noe raskere, men av mine erfaringer så er det ikke kjempe stor forskjell, er liksom kremen på kaka :)

Det er helt sikkert delte meninger om det, men jeg merket at opperativsystemet reagerer noe kvikkere :) Vil si det er en god investering på langsiktlig plan.

6473640[/snapback]

Jeg vil si kortsiktig plan. Ikke lenge til hybriddiskene kommer vettu :)

Lenke til kommentar

Hei!

Etter min mening er det bortkastede penger å satse på Raptor-disk. Forskjellen er ikke merkbar, men om du har en harddisk som du har hatt Windows innstallért på ei stund og så bytter til Raptor, så merker du forskjell på grunn av formatéringen, ikke på grunn av diskbyttet. At Raptor gir noe bedre ytelse i rene ytelsetester er greit nok, men det er lite hensiktsmessig siden det ikke utgjør forskjell i praksis.

Nå er det en del ulike Seagate-disker på 200GB. De nye er raske nok til å konkurrére med Raptor.

Hilsen,

efikkan.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...