MrJavalava Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 Hei. Jeg kjenner en som eier en Targa bærbar. I biosen til targaen går det ann å endre skjermminne på den, fra 8 til 64 mb, da tar han minne fra RAMmen. Det jeg lurer på da, er hvordan man kan endre skjermminnet på en thinkpad T30... Jeg finner ikke samme valgmuligheten i min maskin bios som hans (go figure).. Er det noen som har ett eller annet tips.. eller er det bare rent skjært lykketenkning at dette går ann. :-0 Lenke til kommentar
Cerwell Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 Om AGP er i bruk, så kan du øke/minske "AGP Aparture size" (Om jeg skrev det riktig) Lenke til kommentar
MrJavalava Skrevet 16. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2002 Sånn hæ? Hvor finner jeg det? Eller finnes det ei sia på nettet som forklarer dette grundig???? Jeg mener sterkt at T30 bruker AGP, men hvor finner du den optionen? Skjermkortet maskinen bruker er et ATI RADEON 7500....... [ Denne Melding var redigert av: MrJavalava på 2002-10-16 18:34 ] Lenke til kommentar
AlexK Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-16 17:56, skrev MrJavalava:Det jeg lurer på da, er hvordan man kan endre skjermminnet på en thinkpad T30...Jeg finner ikke samme valgmuligheten i min maskin bios som hans (go figure).. T30 har 16 MB dedikert minne til skjermkortet. Du kan ikke justere på det. Det skal du være glad for, for løsninger med delt minne gir dårligere ytelse. Lenke til kommentar
[L]337-Zonic Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 Siste posten er et glimrende svar. AGP Aperture size har ingen ting med SMA/UMA å gjøre egentlig. Lenke til kommentar
[L]337-Zonic Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 Siste posten er et glimrende svar. AGP Aperture size har ingen ting med SMA/UMA å gjøre egentlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå