Gå til innhold

Får feilmeldinger når eg åpner film mappa mi!

Anbefalte innlegg

Er ganske irriterende. Hver gang eg åpner mappa "Filmer" så kommer Windows med feilmeldinger. Dette skjedde etter at eg installerte Studio 10 Plus. Drev på med 1 prosjekt, åpnet filmen eg skulle redigere, så gjekk jeg i samma mappa samtidig, og da fekk jeg meldingene for første gang. Har alltid fått dei hver gang etterpå.

Her ser du første feilmelding.

Og her er andre feilmelding.

Feilsøk fikser ingenting. Etter at eg velger Lukk, så forsvinner alle ikoner og Skrivebordet, men alt kommet tilbake etter noen få sekunder. Noen som vet hva problemet er? :( Eg kan garantert garantera at det ikke er Virus som forårsaker dette. Har aldri vert på noen ondsinnet side med denne pc'en, og har masse bekyttelse på datan :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det høres ut som du har forhåndsvisning i mappa. Dvs. at det første bildet i filmen blir lastet når du går inn i mappa slik at du lettere kan se hvordan film du skal velge.

Når jeg har hatt samme problemet har feilen vært at en filmfil er korrupt og derfor kjæsjer hele windows explorer.

Min løsning har vært å være veldig rask å bytte til en annen visning i mappen, f. eks. liste. Når dette er gjort kan man slette den problematiske filen. Du kan også prøve å slette filen via et annet program som f. eks. total manager eller browsing vinduet i Nero burning room.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...