Hovis Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Hei! Min kjære lillesøster har lyst til å kjøpe seg et digitalkamera. Men hun har bare ca 1000 kroner til rådighet. Har kikket etter kamera i den prisklassen, men finner ikke det helt store. Håper derfor at noen kan komme med noen anbefalinger i denne prisklassen (hvis det er noen da). Bør være et kamera med ok bildekvalitet og holdbarhet. Vet man ikke kan forlange masse i den prisklassen. Bør helst være på Elkjøp fordi hun har et gavekort der, men andre forslag tas også imot med stor Takk. Håper noen kan hjelpe meg her. Lenke til kommentar
parleur Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Jeg ville ha kjøpt NIKON COOLPIXL4 som koster underkant av 1000 kr på Elkjøp. Nikon leverer gode produkter, også i den litt billigere klassen. Også OLYMPUS FE115 er et godt kamera fra Elkjøp. Mitt første digitalkamera var Olympus til 1500 Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Nikon L4 høres jo ut som et kjempekjøp, og det er riktig butikk også. Lenke til kommentar
Hovis Skrevet 13. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2006 Jeg ville ha kjøpt NIKON COOLPIXL4 som koster underkant av 1000 kr på Elkjøp. Nikon leverer gode produkter, også i den litt billigere klassen. Også OLYMPUS FE115 er et godt kamera fra Elkjøp. Mitt første digitalkamera var Olympus til 1500 6473397[/snapback] Ser bra ut det ja. Men koster mer enn 1000 kroner her oppe i Trondheim ser jeg. Var 1295 tror jeg. Får vel legge i litt jeg da. For det virker som det beste kameraet i den prisklassen. Tusen takk for hjelpen. Mvh Håvard Lenke til kommentar
Hovis Skrevet 14. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2006 Ser Lefdal har tilbud på dette kameraet http://www.lefdal.com/is-bin/INTERSHOP.enf...s_vartypes_text Er jo veldig billig da, men er de hundrelappene man eventuelt legger i NIKON COOLPIXL4 verdt det?? Hun er jo ingen fotoekspert, og blir sikkert brukt mest til moro. Men er jo greit med et kamera som gir litt tilbake når man først kjøper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå