metropol Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Har en 4 mnd gammel Maxtor harddisk som nettopp har tatt kvelden. Uforståelig av hvilken årsak. Får ikke strøm i den. Har hele 180 Gb med musikk (streamet hele CD samlingen) inne på denne. Hva er alternativene? Finnes det noen måte å hente ut dataene på når jeg ikke får strøm i f****et. Tenkte å sende den i retur til MPX, men da mister jeg vel iallefall dataene?? Forslag taes imot med stor takk ! Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Hei! Om du ikke får liv i disken så er den nok død. Du får forsøke på en annen pc. Eventuell redding av data tror jeg at du må betale selv (desverre). Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Har en 4 mnd gammel Maxtor harddisk som nettopp har tatt kvelden. Uforståelig av hvilken årsak. Får ikke strøm i den. Har hele 180 Gb med musikk (streamet hele CD samlingen) inne på denne. Hva er alternativene? Finnes det noen måte å hente ut dataene på når jeg ikke får strøm i f****et. Tenkte å sende den i retur til MPX, men da mister jeg vel iallefall dataene?? Forslag taes imot med stor takk ! 6472878[/snapback] Satt den i pcen, og plutselig en dag da du skulle skru den på så fant ikke maskina disken? Mulig det går an å finne ut hvor problemet ligger hvis du beskriver hva som skjedde da den sluttet å funke, om det var noen spesielle lyder før disken "omkom" etc... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå