lakrisnisse Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 Er det andre med UPC som opplever sinnsykt høy ping når de spiller på nettet??? DVS. Ping på 1000 el. mer, og det på norske servere. Har prøvd å få kontakt med UPC for å få en forklaring, men til ingen nytte. Lenke til kommentar
Goldfish Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 Hvor er det du bor? Har du hatt abonnement hos UPC lenge? Isåfall, hvor lenge har du hatt problemet? Jeg bor på Holmlia i Oslo, og i alle de 3 (?) årene jeg har hatt Chello har pingen vært veldig bra. Har du prøvd å spille på Hellfragger serverne? Lenke til kommentar
copycatz Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 Det kan vel tyde på at linjen til deg... forterkere inkludert trenger en justering. Du må bare klage til UPC - selv om det kan være vankselig å komme gjennom. Men når du første har fått tak i noen derfra så pleier det å ordne seg.... Selv har jeg relativt bra resultat med å pinge det meste i nærheten. Sitter med UPC-linje i Bergen :smile: Lenke til kommentar
AGENT 000 Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 Si meg, er ikkje det ofte vært klager når det gjelder upc og kundebehandling, sånn som på tv2 hjelper deg osv... Virker som de ikkje er så lett å få kontakt og hjelp med dei. Lenke til kommentar
lakrisnisse Skrevet 16. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2002 Det er vel bare til å prøve igjen på tlf. tenker jeg. Det har iallefall vært totalt bortkastet og spille på nett når det tar flere sek. fra du skyter (trykker på "fire") til i det hele tatt skjer noe på skjermen. Når UPC attpåtil påstår på nettsiden sin at spilloppøevelsen på nettet blir bedre med kabel....... Lenke til kommentar
magfa Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 upc funker bra her oss meg ,holmlia oslo. foresten kundebehandlinga har blitt mye bedere sister måndene. 50 i ping på norske SF servere. 80-120 utendlanske++ Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 Ligger på fin ping (30-50?) jeg. Det kan være kablene fra huset til deg, men sansynligheten for at det er linjene i huset eller modemet er stor. Du bruker ikke T-stykker og sånnt vel? Om du ikke finner ut at det skyldes t-stykke eller.no så gå til ditt analoge UPC verksted eller send mail/fax. Å ringe gjør det bare ekstra irritert for folka i tlf supporten har lite peiling og du må høre 60 minutt på Dire Straits - Brothers in Arms. Nei et godt livsråd er: ALDRI ring kundesupport. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå