mabbutt Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Hei! Har noen en emailadresse til disse tullingene? Jeg forsøkte å skrive inn via kontaktskjemaet de har på sidene deres, men da må man ha kjøpt produktet for å få sendt inn. Jeg har ikke kjøpt det, og må derfor finne en eller annen mailadresse til noen bak dette "programmet". Jeg er piss lei av de ubrukelige popups'ene jeg får i ny og ne, og er nå irritert nok til å fortelle dem et par sannhetens ord Jeg har søkt litt på forumet, men er tydeligvis ikke god nok til å søke da jeg ikke har funnet noe. Leste i en annen tråd at det visstnok skulle stå noen emailadresser i en tråd her. På forhånd takk Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...5&hl=+errorsafe Ikke det at jeg tror det har noen hensikt altså... Lenke til kommentar
mabbutt Skrevet 11. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2006 (endret) Det har nok ingen hensikt. Og jeg får nok ikke noe svar, men det er god terapi å ha fått sendt et eller annet i retur. Takk uansett Endret 11. juli 2006 av mabbutt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå