alexkl Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 (endret) okei...Noen som vet hva jeg kan gjøre for å få den maskinen jeg har idag til å jobbe raskere, virker som om det er noe som gjør at den ikke blir utnyttet maks.. 6474995[/snapback] Hvis den pcen ikke er rask nok så har du nok virus/spyware/alt for stort register Ta et søk i sikkerhetmodus med antivirusprogrammet ditt + ad-aware + spybot S&D + spydefense og fjern ugyldige oppføringer i registeret med CCleaner 6490292[/snapback] Som jeg sa tidligere ja. Men vizted hadde en slik hjemmeside med en fremgangsmåte. BTW: lenge siden du har formatert? PS: Innlegg 700!! Endret 14. juli 2006 av alexkl Lenke til kommentar
Mogge_ Skrevet 14. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2006 er en stund siden jeg har formatert nå...Men har en god del på diskene mine som jeg ikke vil miste...Og er en god del å brenne ut... Lenke til kommentar
alexkl Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Har du masse på systemdisken`? Flytt det over til en annen HDD og formater! Lenke til kommentar
Mogge_ Skrevet 14. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2006 har delt opp en 250GB disk til to slik at den ene er system og den andre delen til ting og tang Lenke til kommentar
alexkl Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Da formaterer du den med system!! Lenke til kommentar
Mogge_ Skrevet 14. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2006 hva kan jeg ha av programmer på den system disken? Alt jeg bruker av programmer som office, msn osv? Lenke til kommentar
alexkl Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Ja alt mulig.. Jeg hadde en 250 i 2 partisjoner, en med windows og alle mulige programmer/spill. Den andre var det filmer etc. Er ikke stress og kun formatere c:/ og legge inn xp på nytt der. Lenke til kommentar
Mogge_ Skrevet 14. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2006 oki...får gjøre det da jeg har tid...men dere mener jeg ikke burde kjøpe et skjermkort til? Og heller vente til de nye kommer? Lenke til kommentar
alexkl Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Vent du, om du ikke har lopper i rumpa.. Lenke til kommentar
Mogge_ Skrevet 14. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2006 okei...Da får jeg prøve å gjøre pc'n så stille som mulig i mens da...Kanksje invistere i et nytt kabinett som har bedre plass til vannkjøling... Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 (endret) Tenkte på det jeg å, men nei Kjøp heller et fulltower eller yang yang eller hva nå de heter Endret 14. juli 2006 av The Ghost Lenke til kommentar
Mogge_ Skrevet 14. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2006 har cm stacker nå, men syns det er for høyt...vil ha et lite et med god plass...Så blir nok kanksje yeang eller hva det heter... Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 Ja en av disse 2 | Link Er litt mindre enn lian lie cube men stor nok ... Snekker'n har en worklogg på det billigste av de 2 du for bare søke litt ... Lenke til kommentar
alexkl Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 Ja en av disse 2 | LinkEr litt mindre enn lian lie cube men stor nok ... Snekker'n har en worklogg på det billigste av de 2 du for bare søke litt ... 6495454[/snapback] Det var den jeg mente med cube. Sorry Litt slap etter så mye ferie Det kabinettet er herlig. Men CM stacker er flott det da. Selg det til meg da Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 Fikk lyst til å kjøpe det jeg å men det blir vel kanskje et nytt et Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå