alexkl Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Det er fortsatt ditt valg om du vill kaste bort pengene nå eller vente litt og få noe enda bedre. Men jeg bare sier min mening Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Som alexkl sier så er det sikker masse spyware og virus etc. så en formatering hjelper velsig mye Og om oppstarten er treig har det ommentrent ingenting å si på ram og CPU Kjøp heller en 10k prm disk så går oppstart litt raskere Lenke til kommentar
Mogge_ Skrevet 14. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2006 Jeg er veldig kresen på støy, men hvordan er støyen på de 10k rpm diskene? Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 (endret) Fest den i en O ring og det problemet er løst Du for kjøpt O ringer hos rørleggere hvis jeg ikke tar helt feil Edit: Denne passer sikkert deg og ditt bruk og her er en test av den Endret 14. juli 2006 av The Ghost Lenke til kommentar
Mogge_ Skrevet 14. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2006 Okei..Kanksje vi legger planen om ny pc død litt....Kanksje bare oppgradere til SLI...hmmm Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 (endret) Da kjøper du isåfall brukt da 3500 er alt for mye for et 7800gt PS... du må ikke samme produsent på begge korta da det har kommet nye drivere, men det vet du sikkert Endret 14. juli 2006 av The Ghost Lenke til kommentar
Incense Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Er enig i at du kanskje bør drøye pc-kjøpet... PC'n du har er bedre enn de som mange kjøper idag jo Rensk PC'n for rusk å hyse, kjøp deg et GFX til å kjør SLI. "Trenger ikke kjøpe nytt hus fordi om det er rotete i kjellern" (gammel incense-ord). Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Ikke tenk på å kjøpe GX2 hvis du ikke kjører alle spill og alt på den heftigste oppløsninga. Hvis du ikke gjør det, er det kortet bortkastede penger, da et ATI 1900XTX yter omtrent likt. (Er ikke sikker på om det er riktig ATI kort jeg oppga) Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Det er ikke noe vits å oppgradere skjermkortet i så dyre dommer nå da G80 er spådd å komme før jul ... G80 yter mye bedre enn 2*7950GX2 i Quad SLI Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Det er ikke noe vits å oppgradere skjermkortet i så dyre dommer nå da G80 er spådd å komme før jul ...G80 yter mye bedre enn 2*7950GX2 i Quad SLI 6490077[/snapback] Hvor har du hørt det? Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 In my head Men med den dårlige driver støtten vi har nå så er det garantert pluss at G80 kommer til å støtte dx10 Ta en titt på ATI sinn neste toppmoddel bra hva ? G80 er spådd til å være bedre enn dette sjerkortet som ser helt sykt ut. Bemerk ordet spådd ! Lenke til kommentar
alexkl Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 (endret) Dobbelpost Endret 14. juli 2006 av alexkl Lenke til kommentar
alexkl Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 (endret) Jeg er veldig kresen på støy, men hvordan er støyen på de 10k rpm diskene? 6489943[/snapback] Som spøkelse sa, O ringer er perfekt. Har samme problem som deg, kresen på støy. Alle diskene min er i O ringer, fungerer utmerket. Samtidig har jeg selvfølgelig byttet ut alt av orginal vifter etc. Nå er den så og si lydløs Har til og med tetta igjen de gitter greine i sidedøra på mitt TT Shark. Samt hevet det inni et kott. Endret 14. juli 2006 av alexkl Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 (endret) dobbel post Er vel litt bug her på forumet Endret 14. juli 2006 av The Ghost Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Jeg er veldig kresen på støy, men hvordan er støyen på de 10k rpm diskene? 6489943[/snapback] Som spøkelse sa, O ringer er perfekt. Har samme problem som deg, kresen på støy. Alle diskene min er i O ringer, fungerer utmerket. Samtidig har jeg selvfølgelig byttet ut alt av orginal vifter etc. Nå er den så og si lydløs Har til og med tetta igjen de gitter greine i sidedøra på mitt TT Shark. Samt hevet det inni et kott. 6490124[/snapback] Lol! Du har drivi fælt du! Masse strips og styr for å få den viften til å sitte.. Hehe... Men, hvorfor ikke bruke de medfølgende harddiskbrakketene da? De demper ganske bra de. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 In my head Men med den dårlige driver støtten vi har nå så er det garantert pluss at G80 kommer til å støtte dx10 Ta en titt på ATI sinn neste toppmoddel bra hva ? G80 er spådd til å være bedre enn dette sjerkortet som ser helt sykt ut. Bemerk ordet spådd ! 6490114[/snapback] Er sikkert helt mentalt G80, men 2x GX2 i Quad er nok heftig! Men ustabilt... Derfor er ett G80 kort også bedre. Vi får bare vente! Lenke til kommentar
alexkl Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Fælt og Fælt. Hva mener du med medfølgende harddisk brakketter? -Anntar at du mener de som skal være i harddisk rakket? Disse er ihvertfall elendige. Diskene får ikke nok kjøling og den demper ikke støy og vibrasjoner. Slenger med et bilde av en 120gig som ligger i o-ringer i HDD rakket MERK: dette er før jeg ryddet i kabinettet! Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Ja fytti rakker'n! Det var jaggu rotete! Jeg syntes ikke de medfølgende var dårlige jeg men... Har rivi ut hele rakketen jeg.. Og festet radiator i bunn + at jeg har boret hull i bunn også! Det gir fryktelig god kjøling! Ja jeg har samme kabinett som deg! Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 okei...Noen som vet hva jeg kan gjøre for å få den maskinen jeg har idag til å jobbe raskere, virker som om det er noe som gjør at den ikke blir utnyttet maks.. 6474995[/snapback] Hvis den pcen ikke er rask nok så har du nok virus/spyware/alt for stort register Ta et søk i sikkerhetmodus med antivirusprogrammet ditt + ad-aware + spybot S&D + spydefense og fjern ugyldige oppføringer i registeret med CCleaner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå