Gå til innhold

Program til å sette passord på mapper!


Anbefalte innlegg

Trenger et program til å sette passord på mapper, vil kun høyreklikke på mappene og sette passordet, ikkeno mere hokus pokus enn det...

 

lastet ned My Private Folder, dette var tungvint og jeg fikk det ikke til...

 

Alle filene jeg la i mappen ble lagret der programmet ble innstallert, jeg skal lagre 50gb på forskjellige disker jeg skal ha passord på og derfor fungerte ikke programmet for meg..

 

Noen som kan anbefale programmer der en kan høyreklikke å sette passord og når du går inn i mappen må du typre det inn?

 

takker for hjelp :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Hm, detta må jeg prøve! Endelig noe som kan skjule de fine bildene mine :p

Ingen som vet om no gratis som gjør at man kan få et "dekk" i visning forså og utføre en tasekomb. e.l. slik at det ordentelige bildet vises. Programmet kan eks hendvises til en plasering og vise det bildet? Noen som vet om noe?

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...
Trenger et program til å sette passord på mapper, vil kun høyreklikke på mappene og sette passordet, ikkeno mere hokus pokus enn det...

 

lastet ned My Private Folder, dette var tungvint og jeg fikk det ikke til...

 

Alle filene jeg la i mappen ble lagret der programmet ble innstallert, jeg skal lagre 50gb på forskjellige disker jeg skal ha passord på og derfor fungerte ikke programmet for meg..

 

Noen som kan anbefale programmer der en kan høyreklikke å sette passord og når du går inn i mappen må du typre det inn?

 

takker for hjelp :thumbup:

6472467[/snapback]

hva er vitsen med passord på mapper da?

Lenke til kommentar
Trenger et program til å sette passord på mapper, vil kun høyreklikke på mappene og sette passordet, ikkeno mere hokus pokus enn det...

 

lastet ned My Private Folder, dette var tungvint og jeg fikk det ikke til...

 

Alle filene jeg la i mappen ble lagret der programmet ble innstallert, jeg skal lagre 50gb på forskjellige disker jeg skal ha passord på og derfor fungerte ikke programmet for meg..

 

Noen som kan anbefale programmer der en kan høyreklikke å sette passord og når du går inn i mappen må du typre det inn?

 

takker for hjelp :thumbup:

6472467[/snapback]

hva er vitsen med passord på mapper da?

7965774[/snapback]

 

 

Holde andre borte fra pr0n mappa vel :p

Lenke til kommentar
  • 10 måneder senere...

advarer mot folder acces (og kanskje de andre mappene også)!

 

Hvis du bruker hardisken på en annen datamaskin uten programmet, eller hvis du reformaterer dataen, og deretter installerer programmet, får du spørsmål om å skrive inn et nytt passord fordi det ikke alerede eksisterer noen passord (med andre ord har hvem som helst tilgang til dem)... noen som vet om et program der algoritmen blir lagret i selve mappa, så dette problemet ikke oppstår?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...