Gå til innhold

andre som syns Gun er veldig masete?

Anbefalte innlegg

jeg venta med å kjøpe gun da det skulle være så kort så jeg venta til det ble litt billigere. har spillt det en stund nå og syns brettene er velidg masete. man får liksom ikke være i fred.

altid er det et eller flere "mase" elimenter, enten går det på tid ellers er det noe man må passe på(en bro, en bar osv) dette gjør at man altid må mase seg gjennom brettene, så man får liksom ikke nyte det. man kan liksom ikke ta et sekund å roe seg ned. altid noe som MÅ gjøres fort ellers taper man brettet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for at du sa det. :) Har aldri spilt det, men vurderte å kjøpe det her om dagen. Jeg hater sånne mase-elementer - de finnes ikke i Far Cry, Half Life osv.

Takk for advarselen! Tror jeg styrer unna, gitt. Med mindre det ellers er et fantastisk spill. :)

Edit: bittesmå leifer.

Endret av edds
Lenke til kommentar

det er liksom altid noe som går på tid eller som du MÅ passe på.

feks. brettet der man skal passe på den bora.

først må du drive å kaste ut TNT tønner mens indianere prøver å sprenge dem. etter på må du drive å skyte piler som prøver å antenne enda mer TNT.

eller bretet der alle badguys'a prøver å tenne på baren/horehuset drive å løpe rundt der å skyte alle med fakler.

dette er mase ting som gjør at jeg syns det blir kjedelig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...