PMnormal Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 (endret) Siden dette er trebåtsesong, så får jeg bidra med et trbåtbilde, jeg også. De andre trådene mine er jo fulle av suspekte plastbåter. Det første bildet, "Harry", er tatt under Skudefestivalen for et par uker siden. Hadde på 50mm'eren da jeg entret et båtbyggeri, og fant dette maleriske motivet. Iso 200, f/8 og 160s. Jeg var desverre ikke heldig med rammen. Overse det. Det andre tok jeg under fototreffet på Haugalandet. Er ikke helt fornøyd med skarpheten, og også her har jeg bommet med rammen. Tenkte bare at det passet litt i tonene, så det får bli med som en bonus. Endret 13. juli 2006 av PMnormal Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Hmm, skiltet med "Harry" på er jo nyere ut enn resten av båten. Likte godt bilde nr 2, ser ut som været, vinden og sjøen har gått ganske hardt ut over båten. Ser ut som om noen har prøvd å skrape bort grønsken. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 11. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2006 (endret) Takk for kritikk. Glemte å nevne at det vinduet er i døren på et lite fyrtårn på Bukkøy. Edit: Denne tråden viser at tittel betyr en god del. Den har nemlig 29 flere treff enn den som ble lagt ut samtidig når jeg skriver dette Dette er den andre tråden https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=602332 Kanskje tittelen "Strandidyll etter solnedgang - part II" er litt kjedelig? Endret 11. juli 2006 av PMnormal Lenke til kommentar
Bjoernstad Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 (endret) Likte bilde nr 2, det første gav meg ikke så mye. Klarer ikke helt se hva som er hva der. Når det gjelder bilde to så hadde jeg villet skjært bort siste planken til høyre. Den ytterste delen der ble litt forstyrrende, og det ser igrunn ikke ut som den er en del av døra. Fine farger! Endret 11. juli 2006 av Bjoernstad Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Flotte maritime motiver der. Må innrømme at jeg likte best 2.bildet, selv om Harry-delen var morsom den også. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 13. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2006 Her er en annen variant av Harry. Både dette og det originale Harrybildet er vel ikke ment som et maritimt bilde som sådan, men er heller en lek med linjer og mønstre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå