Gå til innhold

Men Harry var ikke død - nytt bilde

Anbefalte innlegg

Siden dette er trebåtsesong, så får jeg bidra med et trbåtbilde, jeg også. De andre trådene mine er jo fulle av suspekte plastbåter.

Det første bildet, "Harry", er tatt under Skudefestivalen for et par uker siden. Hadde på 50mm'eren da jeg entret et båtbyggeri, og fant dette maleriske motivet. Iso 200, f/8 og 160s. Jeg var desverre ikke heldig med rammen. Overse det.

Det andre tok jeg under fototreffet på Haugalandet. Er ikke helt fornøyd med skarpheten, og også her har jeg bommet med rammen. Tenkte bare at det passet litt i tonene, så det får bli med som en bonus.

post-76334-1152630164_thumb.jpg

post-76334-1152630179_thumb.jpg

Endret av PMnormal
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for kritikk. Glemte å nevne at det vinduet er i døren på et lite fyrtårn på Bukkøy.

Edit: Denne tråden viser at tittel betyr en god del. Den har nemlig 29 flere treff enn den som ble lagt ut samtidig når jeg skriver dette :dontgetit:

Dette er den andre tråden https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=602332

Kanskje tittelen "Strandidyll etter solnedgang - part II" er litt kjedelig?

Endret av PMnormal
Lenke til kommentar

Likte bilde nr 2, det første gav meg ikke så mye. Klarer ikke helt se hva som er hva der.

Når det gjelder bilde to så hadde jeg villet skjært bort siste planken til høyre. Den ytterste delen der ble litt forstyrrende, og det ser igrunn ikke ut som den er en del av døra.

Fine farger!

Endret av Bjoernstad
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...