Vikers88 Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 (endret) Jeg bruker 66.03 Beta driver fra nvidia for det er den eneste som funker i spill og se på film uten lagg og artifacts Men den driveren viser 10 grader for mye Er det noe man kan gjøre med det uten å bytte driver?? Takk for hjelp på forhånd EDIT: Skrivefeil Endret 11. juli 2006 av Vikers88 Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Finnes ikke noen muligheter til og korrigere feil visning i driverene. Ikke som jeg har funnet iværtfall. Har 6600 GT kort i huset jeg også men aldig hatt noen problemer med verken film eller spill. Kan være att du har en kodec som ikke vil fungere sammen med nyere drivere som gir deg dette problemet. Lenke til kommentar
Vikers88 Skrevet 11. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2006 Jeg har prøvd mange forskjellige codecer, men til slutt fant jeg ut at det var driveren som gjorde at det lagga i .avi filmer... Med andre drivere enn 66.03 så er det artifacts uansett i spill sinnsykt irriterende. Det har vært noe rart med det kortet helt siden jeg fikk det, det må være noe med hk'et mitt, det kjører bare 4x agp veit Men hadde det vært en måte å få den til å vise riktig temp hadde det vært fint Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå