Gå til innhold

Lite problem med nytt HK og diverse

Anbefalte innlegg

Hei

Har oppgradert maskinen med nytt HK: epox 9NPA ultra, amd athlon 64 3500 og xfx 7900 GT.

Alt fungerer greit, men når jeg starter opp får jeg en error 60 eller 40 på floppy selv om jeg ikke har koplet floppy til.

Maskinen stopper og opp her, noe som er hovedproblemet. Får valget om å trykke F1 for å gå videre og DEL for å gå inn i setup. Jeg trykker selvsagt F1 og maskinen starter greit opp, men jeg vil helst at den hopper forbi denne prosessen, blir litt tungvint i lengden.

Noen som vet hvordan jeg gjør det.

En annen ting, noen som vet hvordan jeg får vekk det grusomme EPOX oppstartsbilde rett etter jeg har startet maskinen, er det mulig å legge inn egne valgte bilder her?

Var en ting til jeg lurte på, men hva det var vet jeg ikke...

På forhånd takk :yes:

Endret av tors81
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Alt fungerer greit, men når jeg starter opp får jeg en error 60 eller 40 på floppy selv om jeg ikke har koplet floppy til.

Maskinen stopper og opp her, noe som er hovedproblemet. Får valget om å trykke F1 for å gå videre og DEL for å gå inn i setup. Jeg trykker selvsagt F1 og maskinen starter greit opp, men jeg vil helst at den hopper forbi denne prosessen, blir litt tungvint i lengden.

tipper at du må inn i BIOS. det høres ut at du har enable(d) floppy. begge deler kan du gjøre i BIOS, disable floppy og oppstart bilde til Epox.....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...