Ëonwe Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 Jeg og noen kamerater har startet en CS klan men vi har ikke et bra klan navn enda. Forslag er Critical Damage[CD], Psyciatric Ward[PW], og Sirkus(det siste er ikke mitt forslag. Hvilket av disse synes dere? Lenke til kommentar
ZerBox Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 Critical Damage[CD] stemmer jeg for. Jeg kan ABSOLUTT IKKE noe om CS, men likte det navnet jeg! Lenke til kommentar
espen999 Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 INGEN v de navnene holder :smile: FagBag, kall klanen din det, sykt navn :wink: Lenke til kommentar
*MIB*Viking Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 WGotr-wild geese on the run WV- Wild Vikings TFU-The fuck ups DM- Damn morons KYA- kickin your ass(es) Bare noen eksempler som poppet opp, velg et navn som kjennetegner deres kampstil :smile: Lenke til kommentar
tivolieselet Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 "kalle klan" "only noob`s" Lenke til kommentar
CS_eR GøY Skrevet 17. oktober 2002 Del Skrevet 17. oktober 2002 ANuS Arrogante N00ber uten Skillz Lenke til kommentar
Goldmember Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 CtP Call the Police NOT Lenke til kommentar
koffern Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Wild Viking synes jeg er et bra navn... men nok om det, jeg lurte på om dere trengte litt nytt blod i klanen? isåfall kunne jeg tenke og joine klanen deres... koffern Lenke til kommentar
nadezico Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 [WV] for wolksvagen ellår?? lol bare tøyste me deg eller hva med dette eSs|- for evil smurf society ??? Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 hva med noe som virkelig sier hva du mener? [FrP] de er jo bad-ass fra før Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå