iNeo Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Hei. Når jeg sitter på pcen min oppdager jeg at maskin henger seg helt tilfeldig i ca 5 sek. Noe som er VELDIG irriterende i spill o.l. Noen som har hatt samme problem? Ps. Under hengen sker det ikke noe galt. Men det er akkurat som om tiden stopper. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 (endret) Tja, første som slår meg er at skjermkortdriverne kan ha en finger med i spillet her. Prøvd å oppdatert dem pluss directX? nVIDIA --> www.nvidia.com ATi --> www.ati.com Endret 12. juli 2006 av Knut Erik Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 12. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2006 Haha. Tro dette faktisk begynte ETTER jeg oppdaterte skjermkortet mitt (xfx gforce 7800gs) Lenke til kommentar
K.. Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Hm.. Vurdert å rulle tilbake driveren, da? Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 22. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2006 Siden jeg formaterte i dag så skal jeg starte igjen på nytt :tumbs: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå