Qwseyvnd Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 Jeg trenger hjelp m/Mafia nivå 10-03. Der jeg skal finne Frank og usikker etterpå drepe ham. Mannen Pete sier: Hei, er du jacob, jeg er feil mann. Skjønner ikke dette. Hjelp Lenke til kommentar
Hittman Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 Slå litt på han så burde det ordne seg Lenke til kommentar
tusul Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 jeg sitter fast på samme plassen. det hjelper ikke å slå på han heller da springer han bort og vill ikke snakke mer. oppdragert heter omerta city 2. noen som vet om walktrus eller noe sånn. Lenke til kommentar
cow Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 eller skyt ham i foten. Lenke til kommentar
CAH1 Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 Snakk til ham en 5-6 ganger selv om han bare nekter for at han er den personen du skal ha fatt i. Når du har snakket til ham nok ganger så drar du til ham eller skyter ham i foten, det er løsningen. Når han har snakket ut kan du gjøre hva du vil med ham! Lenke til kommentar
Alvion Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 skyt ham i foten, så snakker han ut. Lenke til kommentar
90AZ4F Skrevet 17. oktober 2002 Del Skrevet 17. oktober 2002 Quote: Når han har snakket ut kan du gjøre hva du vil med ham! eeeh.. det hørtes litt tvilsomt ut.. Lenke til kommentar
|Battery| Skrevet 17. oktober 2002 Del Skrevet 17. oktober 2002 Du må først snakke med han ca 5ganger, deretter skyter du han en gang i foten. Da skjønner han alvoret og forteller deg alt du trenger.. Lenke til kommentar
CAH1 Skrevet 17. oktober 2002 Del Skrevet 17. oktober 2002 Bare oppi hodet ditt min gode venn! Som den voldelige mafia fyren man spiller så kan man ta livet av ham etterpå om man vil.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå