Laserbeam Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Jeg har kommet inn på en videregående skole til høsten, og nå lurte jeg på hvilke fag jeg burde utdype meg i for å utdanne meg som Spillprogrammer. Siden jeg bor i Nedre Eiker så skal jeg gå på Høyskoleni Buskerud, men hvilken del.....Hønefoss eller Oslo?? og hvilken kompetanse trenger jeg for å komme inn på NITH?? Lenke til kommentar
Ballemannen Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 ta heller å slapp av i et par år før du begynner å tenke på det. Hvis du er interessert i spillprogrammering så regner jeg med at du leser deg fram til en del i fritiden. Ellers kan du jo tenke på å gjøre det bra i matte og fysikk. Du kommer inn på NITH uten problemer hvis du har fordypning i realfag. Med vanlig studiekompetanse kommer du sikkert inn også, bare du følger et forkurs eller en 3-termins ordning. Søk sommerjobber i Funcom de neste årene da vel Lenke til kommentar
trondiz Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Det er også en annen post her angående spillprogrammering. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå