zjulik Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Jeg tror nå ikke dette virusfunnet har noe med problemene dine å gjøre. Det har sikkert ligget på maskinen, men ikke vært aktivt. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Vell, ikke helt, den sletta ikke fila, som var en winrar fil, infected! Men, jeg har move on bot fra GipO, og den fjerner ved neste oppstart ;-) Men, dette avast programmet, har lasta ned, er det sikkert? 6472600[/snapback] Jepp ! gode saker.. Lenke til kommentar
AproXx Skrevet 11. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2006 Nå skal dere høre: Jeg har installert avast! og rebootet! Så, gikk jeg inn på x:\ disken og tror dere ikke det poppet opp en melding om trojansk hest? Jepp! Full sirene og greie r Jeg satt å lo litt rått da jeg med full fornøyelse kunne trykke på knappen "drep trojan"! Takk for hjelpa folkens! Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Nå skal dere høre: Jeg har installert avast! og rebootet! Så, gikk jeg inn på x:\ disken og tror dere ikke det poppet opp en melding om trojansk hest? Jepp! Full sirene og greie r Jeg satt å lo litt rått da jeg med full fornøyelse kunne trykke på knappen "drep trojan"! Takk for hjelpa folkens! 6473403[/snapback] Husk å oppdatere avast manuelt for første gang, høyreklikk ballen nede til høyre Lenke til kommentar
AproXx Skrevet 11. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2006 Yup, oppdatert, og Windows sikkerhetscenter remainder forsvann Det gikk foresten automatisk :O Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Yup, oppdatert, og Windows sikkerhetscenter remainder forsvann Det gikk foresten automatisk :O 6473499[/snapback] Du må reg. avast innen 60 dager, etterpå har du 1 år gratis... Lenke til kommentar
AproXx Skrevet 12. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2006 I dag kom det søren steike meg igjen! Dette var rart Har aldri hatt dette problemet før, og i dag kom det ikke på noen trojan tingy det bare lukka seg, så nå er jeg tilbake til begynnelsen Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Vel, ikke for å hovere her, men hadde det viruset vært årsaken til problemene så hadde vi nok sett det i loggen. Kjørte du den disksjekken slik jeg nevnte? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 I dag kom det søren steike meg igjen! Dette var rart Har aldri hatt dette problemet før, og i dag kom det ikke på noen trojan tingy det bare lukka seg, så nå er jeg tilbake til begynnelsen 6477652[/snapback] Sjekk ut sikkerhetssonene og brannmurinnstillinger i Windows, sett til default. kan hende du har noen porter åpen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå