Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vell, ikke helt, den sletta ikke fila, som var en winrar fil, infected! Men, jeg har move on bot fra GipO, og den fjerner ved neste oppstart ;-)

Men, dette avast programmet, har lasta ned, er det sikkert?

6472600[/snapback]

Jepp ! gode saker.. :)

Lenke til kommentar

Nå skal dere høre: Jeg har installert avast! og rebootet! Så, gikk jeg inn på x:\ disken og tror dere ikke det poppet opp en melding om trojansk hest? Jepp! Full sirene og greie r :dribble: Jeg satt å lo litt rått da jeg med full fornøyelse kunne trykke på knappen "drep trojan"! :thumbup: Takk for hjelpa folkens! :w00t:

Lenke til kommentar
Nå skal dere høre: Jeg har installert avast! og rebootet! Så, gikk jeg inn på x:\ disken og tror dere ikke det poppet opp en melding om trojansk hest? Jepp! Full sirene og greie r  :dribble: Jeg satt å lo litt rått da jeg med full fornøyelse kunne trykke på knappen "drep trojan"!  :thumbup:  Takk for hjelpa folkens!  :w00t:

6473403[/snapback]

Husk å oppdatere avast manuelt for første gang, høyreklikk ballen nede til høyre

Lenke til kommentar
I dag kom det søren steike meg igjen!  :thumbdown:  Dette var rart  :ermm:

Har aldri hatt dette problemet før, og i dag kom det ikke på noen trojan tingy  :ohmy:  det bare lukka seg, så nå er jeg tilbake til begynnelsen  :p

6477652[/snapback]

Sjekk ut sikkerhetssonene og brannmurinnstillinger i Windows, sett til default.

kan hende du har noen porter åpen.. :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...