Pysj Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Jabra har laget et håndfrisett til mobil som også er et hodesett til mp3-spilleren din. Les mer Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 rart dem oppgir en brukstid for musikk. hadde trodd dem kunne kobla det slik at om du skrudde av bluetooth-delen så gikk musikken rett forbi. nåja, var på tide. tror jeg plukker meg opp den der en eller annen gang, om jeg da ikke kjøper meg en mobil med minnekort og mp3-spiller Lenke til kommentar
Erren Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Det der var jo praktisk, fint at noen fremdeles finner på ting som virkelig kan være nyttig og ikke bare til salgs. Sony er veldig god på interaktive headsett, så skjønner egentlig ikke hvorfor SE ikke har laget et slikt et ennå. Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Men dette finnes jo for lenge siden! Det fulgte blant annet en slik med min Samsung D500. Kan både bruker som håndfri, og til å høre musikk i. Hva er nytt med det? Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 poenget her er at den plugges inn i cd-spiller, ipod eller hva annet du hører på heller den i mobilen. mobilen snakker den til via bluetooth... Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 hmm, kom til å tenke på det at artikkelen sider ikke noe om muligheten for å skifte ut æreproppene med egne hodetelefoner eller lignende. men bildet kan tyde på at det er mulighet for dette siden designet på den delen hvor øreproppledniningen kommer ut (om jeg gjetter rett) ser ut til å være av samme design som rundt minijacken som er synlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg