-sealiNe- Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Heisann.. jeg har søkt skole men har ikke fått vite hvor jeg kom inn.. Jeg skal altså begynne 1 gym. Alle vennene mine har fått mail eller melding på mobilen om hvilken skole de kom inn på, men jeg og 2 andre venner har ikke fått vite noe. Jeg har klart å miste www.vigo.no brukernavne og passorde mitt, så jeg får ikke logga meg inn og sjekka der heller Noen som aner hva jeg må gjøre nå? Har sendt mail til noen lærere på gammle skolen min men ingen som svarer etc.. Sikkert ferie =\ Åssen kan jeg kontakte vigo etc? Lenke til kommentar
andersv20 Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Jeg lurer også på hvordan man får tilbake passordet sitt på vigo.. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Rådgiver på skolen. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Rådgiver på skolen. 6474034[/snapback] Man ringer jo selvfølgelig opplæringskontoret i fylket, 3-4 steder bare ut fra informasjonslinkene på forsiden står det oppført. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå