Gå til innhold

Mini Jack eller USB?

Anbefalte innlegg

Har bare et lite spørsmål jeg trenger svar på.

Hva som er forskjellen mellom headsett med mini jack og USB, er det noe kvalitets forskjell på lyden eller noe?

Lurer bare på om noen som har erfaring med dette.

for planen er å kjøpe "Steel Sound 5H Headset" med USB om det ikke er noe enn mini jack.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjøpte det headsettet i dag.

Headsettet har vanlig mini-jack og den USB greia er et lydkort. Sånn du får virtuell7.1 surround og Fin lyd uansett hvor du plugger den inn. (Steel Sound 5H Headsetet)..

Men enn det vet jeg ikke, men tror det er noe sånn med andre og, for hva ellers er vitsen med USB?

Lenke til kommentar
Har headsettet USB-kontakt er det et eksternt lydkort på det. Har headsettet minijack bruker det lydkortet inne i maskinen.

Det er både fordeler og ulemper med begge, men min personlige vurdering er at ulempene er mye større enn fordelene.

6471647[/snapback]

Derfor er det fint at Steel Sound 5H Headsetet kan du velgeom du vil bruke minijack eler USB lydkortet :)

EDIT:

Jeg er veldig fornøyd med headsettet. Virkelig bra lyd og er gode på^^

Endret av moppskaft
Lenke til kommentar

Altså USB tingen er noe man får med slik at det er mulig å velge om man vil bruke det vanlige lydkortet eller ikke?

Så det er mulig å Headsette tilkoblet USBen og vanlig stereoannlegg på lydkortet til pcn uten at man må bytte hele tiden?

I så fall blir det løp og kjøp på meg idag :D

Lenke til kommentar
Altså USB tingen er noe man får med slik at det er mulig å velge om man vil bruke det vanlige lydkortet eller ikke?

Så det er mulig å Headsette tilkoblet USBen og vanlig stereoannlegg på lydkortet til pcn uten at man må bytte hele tiden?

I så fall blir det løp og kjøp på meg idag :D

6471731[/snapback]

Det er hvertfall mulig dersom du har to tradisjonelle lydkort og jeg regner med at det også gjelder i dette tilfellet.
Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...