numnon Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Har bare et lite spørsmål jeg trenger svar på. Hva som er forskjellen mellom headsett med mini jack og USB, er det noe kvalitets forskjell på lyden eller noe? Lurer bare på om noen som har erfaring med dette. for planen er å kjøpe "Steel Sound 5H Headset" med USB om det ikke er noe enn mini jack. Lenke til kommentar
Moppskaft Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Kjøpte det headsettet i dag. Headsettet har vanlig mini-jack og den USB greia er et lydkort. Sånn du får virtuell7.1 surround og Fin lyd uansett hvor du plugger den inn. (Steel Sound 5H Headsetet).. Men enn det vet jeg ikke, men tror det er noe sånn med andre og, for hva ellers er vitsen med USB? Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Har headsettet USB-kontakt er det et eksternt lydkort på det. Har headsettet minijack bruker det lydkortet inne i maskinen. Det er både fordeler og ulemper med begge, men min personlige vurdering er at ulempene er mye større enn fordelene. Lenke til kommentar
Moppskaft Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 (endret) Har headsettet USB-kontakt er det et eksternt lydkort på det. Har headsettet minijack bruker det lydkortet inne i maskinen. Det er både fordeler og ulemper med begge, men min personlige vurdering er at ulempene er mye større enn fordelene. 6471647[/snapback] Derfor er det fint at Steel Sound 5H Headsetet kan du velgeom du vil bruke minijack eler USB lydkortet EDIT: Jeg er veldig fornøyd med headsettet. Virkelig bra lyd og er gode på^^ Endret 11. juli 2006 av moppskaft Lenke til kommentar
numnon Skrevet 11. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2006 Altså USB tingen er noe man får med slik at det er mulig å velge om man vil bruke det vanlige lydkortet eller ikke? Så det er mulig å Headsette tilkoblet USBen og vanlig stereoannlegg på lydkortet til pcn uten at man må bytte hele tiden? I så fall blir det løp og kjøp på meg idag Lenke til kommentar
Moppskaft Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Nå forstod jeg ikke helt det, men USBLydkortet er en egen ting... Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Altså USB tingen er noe man får med slik at det er mulig å velge om man vil bruke det vanlige lydkortet eller ikke? Så det er mulig å Headsette tilkoblet USBen og vanlig stereoannlegg på lydkortet til pcn uten at man må bytte hele tiden? I så fall blir det løp og kjøp på meg idag 6471731[/snapback] Det er hvertfall mulig dersom du har to tradisjonelle lydkort og jeg regner med at det også gjelder i dette tilfellet. Lenke til kommentar
numnon Skrevet 11. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2006 Det jeg lurer på er om man trenger å bruke usb delen til enhver tid når man skal bruke headsette? Er det mulig å koble headsette rett til lydkortet på pcn? Lenke til kommentar
Moppskaft Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 (endret) Det er meget mulig Man behøver ikke USB lydkortet, den gir deg bare en fordel dersom du ikke har et bra lydkort EDIT: Leif was here! Endret 11. juli 2006 av moppskaft Lenke til kommentar
KANNO Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Leste denne tråden, og har et spørsmål: Har også et steel sound V2 (ikke USB), får lyd som kommer fra venstre inn på høyre øre, og motsatt. Hva kan jeg gjøre? Har prøvd å snu både meg og headsetet Lenke til kommentar
JourNey Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Har prøvd å snu både meg og headsetet 7633037[/snapback] Isåfall skjønner jeg ikke hva som er problemet... Hvis du fysisk snur headsettet BØR jo lyden bytte side. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå