jlw Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 (endret) Roddbåt förtöjd med rep Fönster Boj Endret 11. juli 2006 av jlw Lenke til kommentar
ragamuffin Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Likte bildet av båten meget godt. Glimrende komposisjon med bruk av både symmetri og diagonal. Flotte fargetoner også og flott bruk av begrenset DOF. De to andre blir noen hakk under, men også de er teknisk gode bilder. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Helt enig med ragamuffin. De to andre blir litt lite spektakulære i forhold, for de flotte trevalørene du har fått frem i første bilde tar hele oppmerksomheten. Den blåsen kunne stått seg separat. Bildet med båten burde du egentlig ha presentert alene her, for det er veldig fint. Liker godt bilder som skildre kystidyll på denne måten, enkelt og effektivt. Lenke til kommentar
Antarctica Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Det første jeg tenkte da jeg åpnet siden var - WOW! Det første bildet var helt sinnsykt rått. Fine farger, og en nydelig komposisjon. Som di to andre påpeker faller de to andre bildene litt igjennom her da det første er ganske spektakulært. Men du har absolutt det som trengs, keep it up =) Lenke til kommentar
asfalthore Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Likte også nr. 1 best. Fin bruk av "dof" og fint lys. På nr 2. ville jeg muligens beskjært bort bakken for og fått bildet litt enklere i farge osv. kanskje beholdt litt mer luft rundt glasset..? Bildet 3 er fint.. men kanskje det kjedeligste. lyset var litt småkjedelig. refleksjonen er fin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå