Gå til innhold

Den beste classen......

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
så noen skrev shamans og palas likt i healing =/ dere må spille horde, paladins ligger over druids i healing... selv om vi ikke har healing dots så er det klart at paladins blir valgt foran druid

7179999[/snapback]

HAHAHA! Jeg outhealer deg med druiden min anytime. Du sa det selv, dere mangler healing over time.

Lenke til kommentar
Shaman knuser vel hunter DPS anyday?

NEI, det skjer ikke. Shaman har dårlig dps. Gjør mye damage på kort tid, men over lengre tid klarer de ikke å henge med.

Det er nettopp dette jeg mener. Sånne helt idiotiske utsagn som dette. Det viser bare at folk ikke veit hva dem snakker om, de bare slenger ut ting utfra egne opplevelser.

Har du noen gang spilt shaman? Altså, jeg har en shaman. Elem/ench specced og kun med to epic items. Våpenet mitt er ikke no spesielt, en Arcanite Reaper. Og det meste av utstyret mitt er for resto shamans, mye til int, stam og spirit. Har selvsagt en del melee gear med AP og Str også, men ikke til en stor grad. Allikevel har jeg 158, 2 dps med rockbiter. Med strength totem, og når crusaderen min proccer er jeg vel oppe i rundt 180. Jeg kan critte for over 1200 på cloth brukere. Samtidig har jeg specced meg ned til elemental fury, som vil si at Frost/earth shocken min critter på over 1000, vanlige treff på rundt 600.

Hunters har god dps, og kan sikkert slå ut en shaman. Men det kommer anpå gear! Hadde jeg hatt masse epic gear med mye AP og Str/stam + en imba twohander, så tør jeg ikke engang tenke over skaden det kunne gjort.

Lenke til kommentar
Nah. Men shadow priests scaler omtrent null, så nytteverdien av de i AQ40 / Naxx (så langt vi har kommet, i hvert fall) er banalt liten.

7179798[/snapback]

Jess, shadowdamage debuffen er dårlig, og vampiric embrace i en warlockgruppe er bortkastet.

Shadow priest er faktisk dårlig i pvp også.

Lenke til kommentar
Shaman knuser vel hunter DPS anyday?

NEI, det skjer ikke. Shaman har dårlig dps. Gjør mye damage på kort tid, men over lengre tid klarer de ikke å henge med.

Det er nettopp dette jeg mener. Sånne helt idiotiske utsagn som dette. Det viser bare at folk ikke veit hva dem snakker om, de bare slenger ut ting utfra egne opplevelser.

Har du noen gang spilt shaman? Altså, jeg har en shaman. Elem/ench specced og kun med to epic items. Våpenet mitt er ikke no spesielt, en Arcanite Reaper. Og det meste av utstyret mitt er for resto shamans, mye til int, stam og spirit. Har selvsagt en del melee gear med AP og Str også, men ikke til en stor grad. Allikevel har jeg 158, 2 dps med rockbiter. Med strength totem, og når crusaderen min proccer er jeg vel oppe i rundt 180. Jeg kan critte for over 1200 på cloth brukere. Samtidig har jeg specced meg ned til elemental fury, som vil si at Frost/earth shocken min critter på over 1000, vanlige treff på rundt 600.

Hunters har god dps, og kan sikkert slå ut en shaman. Men det kommer anpå gear! Hadde jeg hatt masse epic gear med mye AP og Str/stam + en imba twohander, så tør jeg ikke engang tenke over skaden det kunne gjort.

7181248[/snapback]

Du hadde gjort mindre av skaden en hunter hadde gjort med samme gear.

Sjangsen for at du får en trippel windfury crit for 3000 med 25% critrate er liten

Sjangsen for at hunter får en 4000 crit combo på aimed,multi og auto er større, og gjør mer stabil damage enten han critter eller ikke.

Lenke til kommentar
Flott med masse ekstra shadow damage til klassen som må holde igjen konstant, ja. Eller å bruke de som damage dealers som går OOM etter to minutter :>

7179956[/snapback]

Jeg gjør mer skade enn 2 huntere til sammen og ca 2/3 av alle mages.. :sleep:

Rogues og melee generelt elsker når jeg fyrer opp VE - masse heals på dem og avlastning for de andre healerne. I TBC får jeg en dot som gir mana til gruppen samt "Misery" som øker alle casters sin dmg med 5%. PLUSS at jeg får shadowfiend som regener like mye mana som evocation, kanskje mer. ;)

Lenke til kommentar
Nah. Men shadow priests scaler omtrent null, så nytteverdien av de i AQ40 / Naxx (så langt vi har kommet, i hvert fall) er banalt liten.

7179798[/snapback]

Jess, shadowdamage debuffen er dårlig, og vampiric embrace i en warlockgruppe er bortkastet.

Shadow priest er faktisk dårlig i pvp også.

7181629[/snapback]

Vi har aldri med oss så mange warlocks at en priest på renew duty ikke kan holde de tjukke og feite på HP. Shadow damage debuffen er sikkert okei for locks med BoS og AQ-trinket, men som horde gjorde ikke den buffen annet enn å gi god burst damage og lange pauser for locksa våre.

Nå som jeg spiller alliance har jeg ingen erfaring med shadow priests i raids, så jeg skal ikke uttale meg om det :)

Lenke til kommentar

Vil ha den noe i nærheten av denne...

1. Fury warriors

2. Mages

3. Rogues

4. Warlocks

5. Hunters

6. Arms warriors

7. Shamans

7. Paladins

8. Shadow Priests

9. Druid (catform)

10. Druid (moonfare)

11. Druid (bearform)

12. Holy Priest

Healing:

1. Priests

2. Paladins

3. Druids

4. Shamans

Egentlig kun sikker på top3. Healing er 100% udiskutabelt.

Endret av Per-Stian
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...