Loeve Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Druid KAN være den nestbeste tanken, KAN være den nestbeste healeren og KAN gjøre grei melee damage. Men ikke samtidig :] Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Nei, men det gjelder hele tiden å tilpasse seg situasjonen.. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Det gjelder å vite sin rolle. Lenke til kommentar
Übergeneral Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 (endret) Du..er..rar.. En full tier2 pala prøver ikke gjøre damage engang.. 6936841[/snapback] i rest my case pokker er vits å spille en class som ikke skal gjøre dmg.. det er jo bare lattelig, og gjør de dmg i hele tatt? selv om de er i pvp set så suger det jo like mye.. 6937485[/snapback] merkelig at jeg har en pala i guilden som lå på 3. plass når vi funna rundt i MC, han har rank 14 gear... 6938321[/snapback] det betyr at dere børr kicke non roguer å skaffe noen som kan gjøre dmg, rofl 6938337[/snapback] Eller kanskje de bare har paladins med skillz? 6938984[/snapback] Haha Paladin med skills? Nå har jeg hørt det også... Lettere klasse skal du lete lenge etter å spille med Og btw, om en paladin "out-dmg" rogues, så ville jeg fulgt rådet om å skaffe nye. De må jo bare stå å se på! Det er greit at mye handler om spiller og gear... men ikke så mye, hehe. Endret 25. september 2006 av Übergeneral Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Du vet tydligvis ikke hva skill er... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Du..er..rar.. En full tier2 pala prøver ikke gjøre damage engang.. 6936841[/snapback] i rest my case pokker er vits å spille en class som ikke skal gjøre dmg.. det er jo bare lattelig, og gjør de dmg i hele tatt? selv om de er i pvp set så suger det jo like mye.. 6937485[/snapback] merkelig at jeg har en pala i guilden som lå på 3. plass når vi funna rundt i MC, han har rank 14 gear... 6938321[/snapback] det betyr at dere børr kicke non roguer å skaffe noen som kan gjøre dmg, rofl 6938337[/snapback] Eller kanskje de bare har paladins med skillz? 6938984[/snapback] Haha Paladin med skills? Nå har jeg hørt det også... Lettere klasse skal du lete lenge etter å spille med Og btw, om en paladin "out-dmg" rogues, så ville jeg fulgt rådet om å skaffe nye. De må jo bare stå å se på! Det er greit at mye handler om spiller og gear... men ikke så mye, hehe. 6939819[/snapback] Når ble paladins en lett klasse å spille? Spillte det litt på testrealm og syntes det var vanskeligere enn mages. (Nå skal det sies at jeg hadde null peiling på paladins før testrealmen da) Lenke til kommentar
Marti Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Ikke gidd bumpingen på tråden mer nå kanskje? Takk . Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Paladains kan av og til gjøre damage og av og til ikke, ferdig med den saken! Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Du..er..rar.. En full tier2 pala prøver ikke gjøre damage engang.. 6936841[/snapback] i rest my case pokker er vits å spille en class som ikke skal gjøre dmg.. det er jo bare lattelig, og gjør de dmg i hele tatt? selv om de er i pvp set så suger det jo like mye.. 6937485[/snapback] merkelig at jeg har en pala i guilden som lå på 3. plass når vi funna rundt i MC, han har rank 14 gear... 6938321[/snapback] det betyr at dere børr kicke non roguer å skaffe noen som kan gjøre dmg, rofl 6938337[/snapback] Eller kanskje de bare har paladins med skillz? 6938984[/snapback] Haha Paladin med skills? Nå har jeg hørt det også... Lettere klasse skal du lete lenge etter å spille med Og btw, om en paladin "out-dmg" rogues, så ville jeg fulgt rådet om å skaffe nye. De må jo bare stå å se på! Det er greit at mye handler om spiller og gear... men ikke så mye, hehe. 6939819[/snapback] Når ble paladins en lett klasse å spille? Spillte det litt på testrealm og syntes det var vanskeligere enn mages. (Nå skal det sies at jeg hadde null peiling på paladins før testrealmen da) 6939928[/snapback] Fakta er at paladins ble laget for å være en enkel klasse å spille. Dette har Blizzard sagt selv. Om det er slik idag skal jeg ikke legge meg opp i, dette var ialfall intensjonene. Lenke til kommentar
Veta Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 jeg synes hvertfall at Mage er morsomt Har også hørt at det er lettest å grinde med de(?) Jeg holder meg hvertfall til Magen min jeg Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 (endret) må nok si shadowpriest undead vel og merke.. å dere som tror paladin kommer til å eie vildt i pvp i TBC.. de kommer til å bli nerfa igjen , vent og se.. Paladin eide vildt i førsten av US beta og de ble grise nerfa som helsikke.. samme kommer til å skje igjen.. vent og se. Endret 26. oktober 2006 av Darkey Lenke til kommentar
Be__bad Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 shadow priest er IMBA.. lvler selv opp en dwarf priest atm.. WotF er ikke så bra som fear ward imo.. Lenke til kommentar
Übergeneral Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Jeeeez Vær så snill, nå hadde denne tråden dødd ut! Ikke start den opp på no, jeg gjentar, ikke start opp på ny! Det kommer ingenting godt ut av en tråd som dette, fordi det faktisk ikke er noen som helst fasit på spørsmålet! Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Jeeeez Vær så snill, nå hadde denne tråden dødd ut! Ikke start den opp på no, jeg gjentar, ikke start opp på ny! Det kommer ingenting godt ut av en tråd som dette, fordi det faktisk ikke er noen som helst fasit på spørsmålet! 7153771[/snapback] det må jo være en classe der ute med rigtig spec og gear som kan ta alle Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 shadow priest er IMBA.. lvler selv opp en dwarf priest atm.. WotF er ikke så bra som fear ward imo.. 7153657[/snapback] death plauge? eller hva det het... undeads får en extra DoT Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 shadow priest er IMBA.. lvler selv opp en dwarf priest atm.. WotF er ikke så bra som fear ward imo.. 7153657[/snapback] death plauge? eller hva det het... undeads får en extra DoT 7154204[/snapback] Devouring Plague. Shadow Word: Pain med VE kombinert. Kjekk den. 2min cooldown. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Herregud tråden har dødd ut 2 ganger nå men det er alltid noen som skal vekke den til live med sine personelige meninger som ikke har en dritt og si på hvilken class som er best. Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 OMG BEAR FROM DURIDS PWN JOO!!111 discuss Lenke til kommentar
Übergeneral Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Jeeeez Vær så snill, nå hadde denne tråden dødd ut! Ikke start den opp på no, jeg gjentar, ikke start opp på ny! Det kommer ingenting godt ut av en tråd som dette, fordi det faktisk ikke er noen som helst fasit på spørsmålet! 7153771[/snapback] det må jo være en classe der ute med rigtig spec og gear som kan ta alle 7153898[/snapback] Nei det ekke det! I et tilfelle med alle klasser, hvor alle har helt imba gear, så vil det i altfor stor grad handle om spillern og hans kjennskap til klassen sin. Dessuten utvikler aldri slike diskusjoner seg til noe saklig vurdering av klasser, det blir bare en haug av: "OMFG!!11 Warrior er über" "Druid FTW1!111!" "MAO! Shadow Priests, okilol??!!" Skjønner tegninga? Lenke til kommentar
Walts Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Bare sier det som det er, ingen class er bedre enn alle andre til alt.. finnes ingen perfekte class i wow, og hadde det vært noen hadde det vært en hybrid class Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå