xemacs Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Ja.. du kan bruke pc-applikasjonen som heter noe sånt om Sony Ericsson Update Service eller noe... Lenke til kommentar
samari Skrevet 13. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2006 funka dårlig.. fikk instruks om å fjerne SIM.. Fjerna SIM og da fikk jeg beskjed om å sette inn ijen :S Lenke til kommentar
HKS Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 funka dårlig.. fikk instruks om å fjerne SIM.. Fjerna SIM og da fikk jeg beskjed om å sette inn ijen :S 6485105[/snapback] Da har du gjort noe feil.... Applikasjonen skal ikke ha SIM-kort i når den oppdaterer.... Instrukser: 1. Lad telefonen opp 2. Når programmet gir deg beskjed om det... 3. Slå av telefonen, ta ut bateriet og SIM-kortet 4. Sett bateriet inn igjen 5. Slå på telefonen mens du holder C-knappen inne 6. Sony Ericsson Update Service sier fra når du kan slippe C-knappen 7. Oppdateringen kjøres.... Tar ca. 10 min (varierer på linjen din) Lenke til kommentar
wiak Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 (endret) Raptor,13/07-2006 : 22:53]funka dårlig.. fikk instruks om å fjerne SIM.. Fjerna SIM og da fikk jeg beskjed om å sette inn ijen :S 6485105[/snapback] Da har du gjort noe feil.... Applikasjonen skal ikke ha SIM-kort i når den oppdaterer.... Instrukser: 1. Lad telefonen opp 2. Når programmet gir deg beskjed om det... 3. Slå av telefonen, ta ut bateriet og SIM-kortet 4. Sett bateriet inn igjen 5. Slå på telefonen mens du holder C-knappen inne 6. Sony Ericsson Update Service sier fra når du kan slippe C-knappen 7. Oppdateringen kjøres.... Tar ca. 10 min (varierer på linjen din) 6486660[/snapback] *7. Varierer på linjen din og hastigaheta til SE* OG mobilen sin overførings fart Endret 14. juli 2006 av wiak Lenke til kommentar
samari Skrevet 14. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2006 fikk det til nå, holdt visst ikke c knappen lenge nokk inne.. holdt bare inne i d jeg skrudde på jeg Takker og Bukker Lenke til kommentar
wiak Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 funka fint hos meg og SEUS oppdaterer programvaren ikke sim ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå