K-Aurdal Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Hei, jeg har en Aopen XC Cube med en AMD Athlon 3200+ cpu, når jeg i tilled setter inn mitt nVidia GeForce 6800XT kort, blir det veldig dørlig luft gjennomstrømming i det kabinettet, og CPU-en kommer opp i temperaturer på over 60 grader. Så det jeg lurer på er om noen av dere kan gi meg et godt råd om hvorddan jeg bør kjøle ned denne boksen? Takk. -Kristoffer Aurdal Lenke til kommentar
kremt Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Er det noen vifteplasser i denne boksen da? Se også til og rydd opp litt i kabler og slikt, det kan gjøre mye Lenke til kommentar
K-Aurdal Skrevet 12. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2006 Dårlig med vifteplasser egentlig, men hvis noen kan anbefale en cpukjøler som kan passe hadde det vært veldig greit. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 (endret) Dårlig med vifteplasser egentlig, men hvis noen kan anbefale en cpukjøler som kan passe hadde det vært veldig greit. 6476801[/snapback] Regner med du har socket 754 da? Edit: En kompis har denne på samme prosessor, og prosessoren hans sank veldig mange grader etter den var montert. Ellers så er de fleste her brukbar. Bare å lese på hva brukerene mener, og kansje på hjemmesiden til hvær av kjølerene http://www.komplett.no/k/kl.asp?bn=10471 Endret 12. juli 2006 av complexity Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå