Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Skal kjøpe BMW - trenger råd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

320 er en fin motor den, pass på så du ikke får en som er hardt kjørt det kan koste deg mange frustrerende timer og kroner, hvis du får en litt eldre bmw sjekk vakumslangene på den, disse kan skape et helvete for deg viss disse er slitne. pass også på at det følger med srvice hefte som er fylt ut. Da får du deg en flott bmw,men regn ca 1-1.3 L på mila sekserne er relativt tørste dette avhenger jo seff av hvordan gasspedalen brukes.

Lenke til kommentar

Hvilken årsmodell bør jeg satse på (150k-250k) ?

Fant lite av 320 på finn.no

320 er en fin motor den, pass på så du ikke får en som er hardt kjørt det kan koste deg mange frustrerende timer og kroner, hvis du får en litt eldre bmw sjekk vakumslangene på den, disse kan skape et helvete for deg viss disse er slitne. pass også på at det følger med srvice hefte som er fylt ut. Da får du deg en flott bmw,men regn ca 1-1.3 L på mila sekserne er relativt tørste dette avhenger jo seff av hvordan gasspedalen brukes.

6471819[/snapback]

Lenke til kommentar

Bmw 318 Ci

Nydelig bil. Det der må være noe av det fineste BMW noensinne har produsert.

Kanskje litt liten motor, men du får de vel opp i 2,5 rekkesekser? Må nesten ha bmw med sekser, lyden er herlig.

Men jeg ville definitivt valgt en slik om jeg skulle blåse bort ca 200k på en bil :)

Lenke til kommentar

2000-2003 modellene er penest i mine øyne.

Eneste forskjellen er motoren ja. Kan kanskje varierie litt på utstyret, men det skal jeg ikke utale meg om. En 320 har god med utstyr, har en grei motor på 150 hk, men jeg vet ikke om det er sekser.

Bare et lite tips: Kjøp bmw med sekser, lyden er fantastisk. Og til 250k, så får du deg en meget godt utstyrt 3 serie coupe med en stor motor.

Lenke til kommentar

Så jeg bør satse på en 320 årsmodell 2001-2003 da? Hvor mye må jeg gi? Nyere årsmodell enn 2003 vil vel komme fort over 300 000?

320 har sekser, før 2001 er den på liter men etter 2001 så er den på 2,2 liter og 170 hk :)

6482148[/snapback]

Lenke til kommentar

Er litt forskjell på forsikring også, på 318 og 320.

Vurderte selv å kjøpe BMW for litt siden......Gjensidige skulle ha ca 7000 for en 318, og ca 15000 for en 320......og jeg er over 30. Vesta var enda verre på 320....de skulle ha nærmere 20000. Det var snakk om 2002-modeller.

Men så er det fin rekke-6'er i 320'n da.....318 blir jo tam i forhold....hvis det betyr noe.

mvh

Pantera

Lenke til kommentar
" Skal kjøpe BMW - trenger råd"

He he. Du trenger GOD råd....

6483195[/snapback]

Ikke nødvendig med god råd. Har hatt en 318 i rundt 1 år snart, har faktisk funnet ut at deler er billigere en gammle toyotaen og nissaen til mor.

Det er bare å finne de riktige butikkene :)

6492521[/snapback]

Hjelper ikke prisen per del er lavere, når du trenger 15 ganger mer deler.. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...