IgorLarionov Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Jeg sitter på en data hvor det er flere brukere i familien. Kommer også venner av og til på pcen. Jeg har noen ting jeg helst vil skjule som private bilder og filmer. Vil ikke at noen andre enn meg skal se disse, men jeg vet ikke helt hvordan jeg skal gjøre dette. Går det an å gjøre slik at man må skrive et passors for å få acess til en mappe? hvordan gjør jeg dette? hvilke er den beste metoden? Lenke til kommentar
kbekul Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 da tar du og høgreklikker på den mappa/mappene du vil skjule, går nedover og trykker på egenskaper, også ser du ned på attributter: der merker du av skjult og trykker bruk synest at det er den beste metoden eg Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 http://www.revosoft.com.ar/en <- prøvd Caché ? Lenke til kommentar
IgorLarionov Skrevet 11. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2006 da tar du og høgreklikker på den mappa/mappene du vil skjule, går nedover og trykker på egenskaper, også ser du ned på attributter: der merker du av skjult og trykker bruk synest at det er den beste metoden eg 6471224[/snapback] Hmm, hvordan får man den synlig igjen da, hvis man skulle ønske det? den er jo usynlig liksom da Lenke til kommentar
IgorLarionov Skrevet 11. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2006 da tar du og høgreklikker på den mappa/mappene du vil skjule, går nedover og trykker på egenskaper, også ser du ned på attributter: der merker du av skjult og trykker bruk synest at det er den beste metoden eg 6471224[/snapback] Cache så bra ut. Det så nesten for bra ut. Er du sikker på at dette er helt trykt? noen andre som har erfaringer med cache? Lenke til kommentar
frank_jarle Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Absolutt et bra program det som er nevnt her. Jeg for min del har brukt Folder Lock, og syntes det er helt genialt. http://www.newsoftwares.net/folderlock/ Frankie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå