Gå til innhold

Musematte til Logitech G5?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan trygt annbefale Steelpad sin QcK+ hvis du liker store matter. Her har du nok plass, den er også ganske behagelig. Matta er tynn og ser ganske stilren ut. Til å være tøy må det også kunne sies å være en ganske god glid, ikke for mye friksjon, ikke for lite.

Lenke til kommentar

Steelpad sin QcK+ er nok ett perfekt valg, denne er mildt sagt gigantisk, men om du liker store matter vet jeg ikke.

Matten er i tøy, ironisk nok med tanke på produsentens navn, den blir ikke slitt fort, har hatt min i ca 1 år, og den fungerer like bra forsatt.

Matten er i svart, og ser veldig pen ut, med navn og logo i en liten ring , helt nederst i venstre hjørne.

G5en har aldri "slippet" eller hoppet, lest feil ved bruk av denne matten.

Til 150kr +/- vil jeg tro at dette er et VELDIG bra kjøp.

Edit: Litt treg, men får se på det som tillegsinfo på Geir sin post da :p

Endret av eNt
Lenke til kommentar
Kan trygt annbefale Steelpad sin QcK+ hvis du liker store matter. Her har du nok plass, den er også ganske behagelig. Matta er tynn og ser ganske stilren ut. Til å være tøy må det også kunne sies å være en ganske god glid, ikke for mye friksjon, ikke for lite.

6473874[/snapback]

Steelpad QcK+ funker SINNSYKT dårlig med G5 (lasermus) :thumbdown:

Har prøvd både den og fUnc f.10 series med lasermus og de følger ikke med på raske bevegelser i det hele tatt så styr unna, spesielt hvis du spiller FPS spill som krever raske bevegelser (BF2, CSS, SOF2 osv.) :mad:

Har etter mye prøving funnet ut at den beste matta er Steelpad 5L, den er sinnsykt presis med lasermus (G5), har også hørt at Qpad fungere bra men har ikke prøvd det selv. Men som sagt:

Logitech G5 + Steelpad 5L = :dribble::love:

Lenke til kommentar

6473874[/snapback]

Steelpad QcK+ funker SINNSYKT dårlig med G5 (lasermus) :thumbdown:

Har prøvd både den og fUnc f.10 series med lasermus og de følger ikke med på raske bevegelser i det hele tatt så styr unna, spesielt hvis du spiller FPS spill som krever raske bevegelser (BF2, CSS, SOF2 osv.) :mad:

Har etter mye prøving funnet ut at den beste matta er Steelpad 5L, den er sinnsykt presis med lasermus (G5), har også hørt at Qpad fungere bra men har ikke prøvd det selv. Men som sagt:

6476343[/snapback]

Det skal ikke være noe problem å bruke G5 på QcK, så lenge man husker å oppdatere drivere og firmware :)

Endret av geir_er_1337
Lenke til kommentar

Som geir sier, så vil oppdatering av firmware og driver løse veldig mye, jeg selv hadde aldri nøvendighet for dette med QcK+, bare "plug and play" her, så turboman må ha kjøpt en tidlig revisjon eller noe sånt, eller kanskje bare jeg som har fått en bra :p

Lenke til kommentar
Som geir sier, så vil oppdatering av firmware og driver løse veldig mye, jeg selv hadde aldri nøvendighet for dette med QcK+, bare "plug and play" her, så turboman må ha kjøpt en tidlig revisjon eller noe sånt, eller kanskje bare jeg som har fått en bra :p

6476673[/snapback]

Jeg har selvfølgelig installert siste drivere og firmware til musen, men det ble ikke bedre i det hele tatt :no Kjenner flere som har samme problemet så det nytter ikke særlig med bare å oppdatere, man må ha riktig matte :yes:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

6473874[/snapback]

6476343[/snapback]

Kunne ikke vært mer enig ^^ har G5 og SteelPad 5L selv :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...