Acrid Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Var faktisk ikke ute etter å provosere, tro det eller ei. Men over til videoen og låta. Riffene er tynnere enn hårmanken min, introen er søvndyssende kjedelig, vokalen er tam og uinspirerende og som sagt så synger han SURT enkelte steder. Låta kunne vært korta ned minst 3 minutter. Om dette er en låt som er representabel for resten av plata så blir det usaklig mye fyllstoff å høre. Videre er videoen noe så forjævli stillestående. Collage har aldri vært tøft. Dritlåt, dritvideo, dritvokal, dritband. De var utallige snes ganger mer interessante med Paul Di'Anno. Alt de gjør nå er å trå vannet. $$$ #Innlegget er redigert av moderator ihht forumets retningslinjer# Lenke til kommentar
Wildthing Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Skal de aldri gi seg? Vel må de gi ut album for fansen, men jeg mener nå det er blitt spilt lenge nok på denne "merkevaren" Iron Maiden. Band som gir seg mens de er på topp, står det respekt av. 6471104[/snapback] Hmmmm Hvem har egentlig gitt seg mens de er på topp? Så lenge musikken ikke blir så patetisk som den siste til kiss kan maiden komme med plater til de dør for min del. Wildthing Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Låta søg balle EOD! Men som mange her har nevnt, tynt, kjedelig, for langt, og BEDRITEN vokal. Og som Glint såvidt nevnte: Paul Di'Anno FTW! Jeg er temmelig drittlei Maiden, selv om jeg anser de for å være et av favorittbandene mine, kan de ikke slutte med tullet? Spark bruce, og la Steve få lage _alt_ av musikk. Da kan det være vi ser noe bra fra den kanten igjen.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå