Gå til innhold

Nytt Maiden album -"A Matter Of Life And Death".

Fatty

Anbefalte innlegg

Hvorfor i helvete skal de gi seg om de fortsatt har mye musikk igjen i blodårene? For noen teite forslag. "åå gud, albumet vårt solgte sikkelig bra! Vi er virkelig på topp nå gutta, så nå må vi gi oss og få litt respekt".

Og det kommer nok en oppfølger til "Early Days" dvden, men 6 live- skiver og 4 dvder? Tviler sterkt

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De gutta gir seg nok aldri, blir spennende å høre nytt materiale. Men jeg har mine tvil på kreativiteten, albumet blir nok bra sett fra en maidenfans øyne. Tror ikke bandet beveger seg mye ifra "Brave New World" og "Dance of Death" stemningen. Noe annet kan man vel egentlig ikke forvente, jeg ser det liksom ikke for meg "Maidens 14ende album snudde alle på hodet!" Det er klart det blir det samme som de to forrige albumene, men det er vel nettopp derfor vi liker dem? :hmm:

Lenke til kommentar
Se den nye videoen av "The Reincarnation of Benjaming Breeg" her!

6506072[/snapback]

Bedritent collage-helvete med utbrukte heavyriff og samme sedvanlige semidårlige Dick in son vokal. Det låter SURT når han synger rolig og har kun en brøkdel igjen av den kraften han hadde på 80-tallet.

Dritlåt.

Lenke til kommentar
Se den nye videoen av "The Reincarnation of Benjaming Breeg" her!

6506072[/snapback]

Bedritent collage-helvete med utbrukte heavyriff og samme sedvanlige semidårlige Dick in son vokal. Det låter SURT når han synger rolig og har kun en brøkdel igjen av den kraften han hadde på 80-tallet.

Dritlåt.

6507324[/snapback]

Synes låten var ganske bra, men håper ikke dette er den beste på albumet.

#Innlegget er redigert av moderator ihht forumets retningslinjer#

Endret av Dotten
Lenke til kommentar

Synes låten var ganske bra, men håper ikke dette er den beste på albumet.

6509866[/snapback]

Jeg er forøvrig enig i masse av Glint sier. Syntes dog det instrumentale var bra, men Dickinsons stemme er fysj.

Lenke til kommentar
Selvfølgelig kan folk mene hva faen de vil, men det blir som å si "Jeg snuser ikke, snus er dritt", i 'Snus-tråden'.

6509949[/snapback]

Nei, vi slenger ikke dritt bare fordi noen ikke snuser. :)

Og jeg sier meg enig med Glint, låta suger.

Endret av kaiern
Lenke til kommentar
De første 2-3 minuttene av låta var direkte kjedelig, samt videoen var elendig. Men jeg er alikevel positiv til det nye albumet, selv om jeg ikke kan si denne låta imponerte noe særlig.

6509989[/snapback]

Ja, introen var kjedelig. Og musikkvideoer er noe Maiden absolutt ikke kan. Blir kjedelig å se bandmedlemmene synge i studio gang etter gang.

'The Wicker Man' er vel nesten en av de eneste musikkvideoene fra Maiden jeg synes er tøff.

Lenke til kommentar
Saklig. Fortell meg hvorfor låten suger, så er jeg fornøyd.

6509986[/snapback]

Jeg vil si Glint sa det helt fint. Akkurat sånn er det. Utbrukte heavyriff og elendig vokal. Jeg gjesper.

Lenke til kommentar
'The Wicker Man' er vel nesten en av de eneste musikkvideoene fra Maiden jeg synes er tøff.

6510004[/snapback]

Enig.

Utbrukte heavyriff og elendig vokal.

Hvorfor ikke si det på den måten, isteden kun for å provosere å starte krangler?

Men jeg gir faen. For en gang skyld var ikke jeg med i en av kranglene hans og da holder jeg meg utenfor også.

Lenke til kommentar

Ja okey, synd at dere ikke likte låten, men dere trenger vel for helvette ikke komme med utsagn som 'den suger' og 'drittlåt' fordet vel?

Jeg likte låten og gleder meg til albumet, de som mener noe annet kan ta seg en bolle.

Endret av 3lw00d
Lenke til kommentar

Sist eg sjekke var det noe som heitte ytringsfrihet. Eller tar eg feil? Men litt konstruktivitet er jo flotte saker, noe også Glint øste ut av kjeften sin sånn sett ;)

EDIT: Låten var rett fram, fenget ikkje første gang. Kansje eg hører den igjen ein annen gang. Enig med det som har blitt sagt her.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...