Chrisss Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 har en Maxtor DiamondMax 10 250 GB SATA også en Seagate Barracuda 7200.8 250 GB S-ATA Men hvem er best til spille på ? eller merke jeg ikke noe forskjell ? går det ann ta noen hardiskk tester ? Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 har en Maxtor DiamondMax 10 250 GB SATA også en Seagate Barracuda 7200.8 250 GB S-ATA Men hvem er best til spille på ? eller merke jeg ikke noe forskjell ? går det ann ta noen hardiskk tester ? 6470879[/snapback] Skulle ikke være noen spesielle forskjeller her. Hvertfall ikke som vil være merkbart. EN ting du KAN gjøre (hvis du har 20% ledig diskplass eller mer) er å sjekke om den trenger å defragmenteres. Hvis det trengs ville jeg gjort det. Mulig det kan hjelpe litt. Det tar en del tid, bare så det er sagt (hvertfall på min nedslitte Athlon XP1900+ maskin driver på med det nå...). Det tok ca 12 timer å defragmentere en disk på 250 GB, samme som deg. Dette var riktignok en Samsung-disk, men skulle bli omtrent det samme med dine disker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå