Gå til innhold

Hvordan unngå førstegangstjenesten ??

Rob3rt

Anbefalte innlegg

Har hell i uhell der! Har tre gyldige grunner til å slippe militæret!

1. Atopisk eksem

2. Migrene

3. Astma

Den første ble jeg kvitt da jeg bynte på videregående!

Den andre har jeg ikke merket noe til på langt over et år og tror egentlig ikke at det blir mere heller!

Den siste er så ubetydelig at jeg nesten ikke merker det!

Alle disse har jeg lege attest på, men hvis det alikevell ikkeskulle bli nok den dagen jeg blir innkalt så får jeg vel hoste opp noe psykiske problemer også :p

Edit: Skrivekjell

Endret av P-in-P
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nå er det jo store reformer i forsvaret, så det blir ikke lenger slik at du kommer til en avdeling og skal du bli befal, så må du ha søkt på forhånd. Flere vil bli dimmitert og fra å være rustet til å kunne utstyre 240000 soldater ved krig, så har forsvaret siktet mot å bruke ressursene på de som faktisk er der nå. Spesial avd som kan operere i utlandet vil bli fremtiden.

Æsj! Takke meg til folkeforsvaret forran en imperialistisk hær anytime!

Lenke til kommentar
Selv om å stå opp klokken 0630 og ikke kunne være inne når det er virkelig guffent ute(35 minus f. eks) ikke alltid er like morro(eller morro i det hele tatt for den saks skyld), så har dette hittil vært en positiv opplevelse for meg.

*#¤""#£ :realmad:

Da jeg var inne måtte vi stå opp nullsekshundre vi, og det var faenmeg like hardt hver dag!

Lenke til kommentar

Det med å gjøre det dårlig på sesjon, ta dop før du skal inn, nekte alt mulig osv er bare teit, da ender du opp med å løfte paller på et åndsforlatt sted i et år.

Neida, ikke hvis du er militærnekter. :w00t:

De andre variantene kan av og til få uønskede konsekvenser senere. :ermm:

Du har kanskje rett, som militærnekter får du snekkre pallene i staden for :green:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...