levlex Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Imorges dukket det opp bilder av det som skal være Microsofts nye mp3-spiller, sammen med spesifikasjoner og navn på den nye spilleren. Les mer Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Syns den var pen, jeg. Men jeg er spent på størrelsen, kapasitet og filoverføringsmåte. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Jeg klarer egentlig ikke bestemme meg om jeg syntes den var tøff eller stygg.. Den så egentlig ganske bra ut, men samtidig så den stygg ut Så ut som om det var en ganske stor skjerm. Med mindre spilleren er mye mye mindre enn det jeg fikk inntrykk av. Skjermen brukte hvertfall mye av plassen på spilleren. HVIS dette er sånn som "GatesPoden" ser ut. Håper den kommer med masse minne! Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Ligner veldig på en PDA. La oss nå håpe at den ikke blir så stor. Lenke til kommentar
Marasmus Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Ser ut til å ha en saftig skjerm, men ellers var den stygg som juling. Sammenligner man den der med SE W950 ... Lenke til kommentar
Erren Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Hvis den henger seg like ofte som Windows 98 skal væfall ikke jeg ha den.. Den var ikke så pen, skjermen dominerte for mye. Dessuten var metallet på hjulet altfor "slitt". Lenke til kommentar
Marasmus Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 At skjermen dominerer er bare bra Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Hvorfor skulle en mp3 spiller liksom henge seg opp like mye som et 8 år gammelt OS?? Og hvor var liksom spesifikasjonene? Flere (blurry) bilder her: http://www.engadget.com/2006/06/04/cringin...ts-ipod-killer/ Viser litt av menyene osv. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Tja, ser spennende ut. Om den klarer å ta opp kampen med iPod er jeg usikker på. Kan virke som om ingenting kan rive iPod av tronen. Med tanke på alt utstyret som lages for den. Men at den får en konkurent er bra (selv om MS må jobbe mer med finishen). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg